Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@06:14:17 GMT

علیپور - منشا؛ جا پای بزرگان +عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۵۳۲۱

علیپور - منشا؛ جا پای بزرگان +عکس

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته دو مهاجم تیم پرسپولیس نیز در کنار دیگر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و در راه غلبه بر السد، نمایش خوبی از خود ارائه کردند. منشا همچون دیگر بازی های آسیایی، بر توپ مسلط بود و نشان داد می‌تواند شانه به شانه بهترین های آسیا بزند. او دوندگی بسیاری هم داشت اما بر بعضی جاها تصمیم گیری های اشتباهش موقعیت را از تیم پرسپولیس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم شماره ۷۰ سرخ ها که آقای گل این تیم محسوب می شود، تلاش زیادی برای گلزنی کرد و در همان ابتدا فرصت گلزنی هم داشت اما موفق به این کار نشد و ضربه اش با برخورد به مدافع السد راهی کرنر شد.

 

اما دیدنی ترین تصویر از گادوین منشا نه در طول مسابقه بلکه در زمان خوشحالی بود. جایی که ستاره سیه چرده سرخ ها به سبک منحصر به فرد خود می‌رقصید و این کار را در چند گوشه ورزشگاه نیز تکرار کرد.

او که پاس گل زیبایی را برای نعمتی ارسال کرده بود، در تمرین با روحیه بالا حضور یافت و همچنین در کنار زوج فوتبالی اش، چنین تصویر جذابی را خلق کرد.

سال های پرسپولیسی ها از فقدان مهاجم گلزن رنج می‌بردند و در چند نقطه مختلف اشپیتیم آرفی، رضا نوروزی و... نتوانستند مشکل خط حمله قرمزها را حل کنند تا این که از زمان برانکو ایوانکوویچ مهدی طارمی، علی علیپور و گادوین منشا در ترکیب این تیم دیده شده اند و هر سه بازیکنانی با کیفیت نشان داده اند.

 

حالا قهرمانی در آسیا می‌تواند علی علیپور و گادوین منشا را تا اوج قله های محبوبیت پیش ببرد و علی رغم تنها چند سال حضور در پرسپولیس، این دو را کنار مهاجم بزرگ تاریخ این باشگاه قرار دهد چرا که آن ها علی رغم موفقیت در عرصه های مختلف هیچگاه نتوانسته بودند با پرسپولیس قهرمان جام باشگاه ها یا لیگ قهرمانان شوند.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از محیط زیست؛ آموزه ای دینی وتوصیه بزرگان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل ظهر امروز با حضور در مسجد امام شافعی ارومیه با ماموستا مامد کلشی نژاد ، امام جمعه اهل سنت ارومیه دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت : در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه های دولت مردمی سیزدهم، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن ، محوریت فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال 1403 خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می کنیم .

وی ادامه داد: هرجا که مردم در انجام امری مشارکت داشته اند نتیجه آن مطلوب و مثبت بوده است و آماده بهره گیری از علما و روحانیون اهل سنت در حوزه حفاظت از محیط زیست هستیم.

ماموستا کلشی نژاد در این دیدار ضمن تبریک سال جدید  با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی و موفقیت مردم در روزهای سخت و در مقابل بیگانگان است، گفت : وحدت زمینه ساز رشد و تعالی یک جامعه است و مردم حضور  و مشارکت خود را در صحنه های مهم و اثر گذار کشور همواره نشان داده اند.

وی افزود : حفظ و حراست از محیط زیست در آموزه های دینی و بزرگان دین بسیار تأکید شده است و هرکسی وظیفه دارد در هر جایگاهی که است در این زمینه نقشی داشته و گامی بردارد.

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • حفاظت از محیط زیست؛ آموزه ای دینی وتوصیه بزرگان است
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...