Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@09:50:30 GMT

کمال با یک دست موی دماغ گابی و ژاوی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۵۵۳۲

کمال با یک دست موی دماغ گابی و ژاوی

به گزارش وانانیوز،  کامیابی نیا بعد از پنجمین مصدومیت از ناحیه کتف و در آستانه جدال با السد اردوگاه این تیم را در شوک فرو برد، اما در اقدامی جالب توجه روز بعد در تمرینات سرخپوشان حضور یافت تا نشان دهد با انگیزه‌اش به دنبال این است تا بر این مصدومیت غلبه کند.


کامیابی‌نیا روز گذشته در تقابل با گابی و ژاوی دو ستاره لالیگایی حریف یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت و در خط میانی تعادل حداقلی را شکل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل جذاب با ستاره‌ها و کاپیتان‌های سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید یک شب خاطره‌انگیز برای کامیابی نیا شکل داد. هافبکی که اثرات مصدومیت کتف کاملا در حرکاتش مشهود بود و در یک صحنه نیز در برخوردی شدید با مدافع السد بار دیگر از آن ناحیه ضربه خورد تا نیمکت نشینان تیم و برانکو ایوانکوویچ ثانیه‌هایی نگران در خط محوطه فنی حضور یافته و نسبت به خطای حریف معترض شوند.


کامیابی نیا، اما با وجود این مصدومیت در طول تمام دقایق بازی کاملا گابی و ژاوی را تحت نظر داشت و به دنبال قطع حرکات آن‌ها پیش از اینکه روی یک سوم دفاع پرسپولیس خطرساز شوند بود. کامیابی نیا در نهایت توانست به وعده خود درباره موفقیت سرخپوشان در این فصل از لیگ قهرمانان نیز جامه عمل بپوشاند و اکنون پرسپولیس با حضور در فینال آسیا در آستانه کسب افتخار تاریخی این باشگاه باشد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره

به گزارش "ورزش سه"، نیمیر عبدالعزیز قطر پاسور هلندی که در دو فصل گذشته در تیم هالک بانک توپ می‌زد با جدایی از این باشگاه راهی لیگ برتر والیبال ژاپن خواهد شد.

باشگاه وولفداگز ناگویا که از فصل آینده دیگر بارتوش کورک ستاره والیبال لهستان را نخواهد داشت برای جانشینی او نیمیر عبدالعزیز را خریداری کرده است.

نیمیر عبدالعزیز که در این فصل دو جام با هالک بانک آنکارای ترکیه کسب کرده و توانست جوایز فردی لیگ ترکیه را از آن خود کند حالا با یک قرارداد نجومی راهی لیگ ژاپن و تیم وولفداگز ناگویا خواهد شد.

ناگویا که در این فصل نتوانست راهی فینال شود حالا امیدوار است با ستاره هلندی و جدید خود دوباره به قهرمانی در لیگ ژاپن دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت