Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا می‌گوید دو بسته انفجاری امروز چهارشنبه برای هیلاری و بیل کلینتون و باراک اوباما آمریکا ارسال شده بود که توسط ماموران بازبینی نامه‌ها کشف شد.

 

همچنین گزارش شده دفتر شبکه خبری سی‌ان‌ان در نیویورک هم به دستور پلیس تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک مقام ارشد کاخ سفید به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفته است موضوع به ترامپ اطلاع داده شده است. این مقام گفته است کاخ سفید این شرایط را "بسیار جدی" می‌داند.

 

سخنگوی کاخ سفید چنین کاری را نفرت‌انگیز خوانده و آن را محکوم کرده است.

 

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا گفته است نامه‌های ارسالی برای کلینتون و اوباما بوده است.

 

هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ رقیب ترامپ بود که از او شکست خورد.

 

پلیس فدرال آمریکا هم گفته در حال تحقیق در این باره است.

 

سخنگوی اوباما از اظهارنظر در این باره خودداری کرده و خبرنگاران را به بیانیه سرویس مخفی آمریکا ارجاع داده است.

 

بسته های مشکوک به مواد منفجره در حالی به منازل باراک اوباما و بیل و هیلاری کلینتون ارسال شده است که کمتر از دو هفته به برگزاری انتخابات میان دوره ای آمریکا باقی مانده است.

 

شبکه «سی ان ان» گزارش داده است که بسته مشکوکی نیز به کاخ سفید ارسال شده است. با این حال یک منبع آگاه این گزارش را تکذیب کرده است.

 

از سوی دیگر یک بسته مشکوک نیز در مرکز «تایم وارنر» در نیویورک کشف شده است. به دنبال کشف این بسته مشکوک مرکز «تایم وارنر» تخلیه شد. پلیس نیویورک اعلام کرده که فعلا بر این باور است که وضعیت «تحت کنترل» است.

 

کشف این بسته‌ها، دو روز پس از خنثی شدن یک بسته انفجاری در نزدیکی خانه جورج سوروس، سرمایه‌گذار میلیاردر آمریکایی صورت گرفته است.

 

سوروس یکی از ثروتمندترین مردان دنیا است. او مؤسس "بنیاد جامعه باز" است و نام این بنیاد را از کتاب "جامعه باز و دشمنان آن" نوشته کارل پوپر، فیلسوف سرشناس، گرفته است.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بسته مشکوک دونالد ترامپ آمریکا جام نیوز هیلاری کلینتون کلینتون باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد