Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@21:23:34 GMT

عیادت دژهای مستحکم پرسپولیس از ماهینی+عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۵۸۰۹

عیادت دژهای مستحکم پرسپولیس از ماهینی+عکس

ساعت 24-چند بازیکن پرسپولیس به دیدار هم‌تیمی مصدومشان رفتند.

پرسپولیس روز گذشته موفق شد با تساوی مقابل السد در دیدار برگشت لیگ قهرمانان جواز صعود به فینال را کسب کند، به دلیل مصدومیت حسین ماهینی که در دربی برایش رخ داد با مشکلات زیادی مواجه شد و مجبور شد از بازیکنان غیر تخصصی در پست او استفاده کند.

حسین ماهینی دچار پارگی رباط صلیبی شده است و باید چند ماهی از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر امروز چند بازیکن پرسپولیس به عیادت هم تیمی خوب رفتند.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود

«سلیم المنتصر»، کارشناس یمنی در ویدئویی تحلیلی به پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و تأثیرات آن در تغییرات معادلات بازدارندگی به‌سود محور مقاومت پرداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «سلیم المنتصر»، کارشناس یمنی در ویدیوی تحلیلی به بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در واکنش به حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق می‌پردازد.

 

.

 

المنتصر عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و پاسخی طبیعی از سوی ایران به جنایت شنیع رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن کنسولگری کشورمان در دمشق دانست و افزود: «در حمله هوایی رژیم صهیونیستی برخی از فرماندهان بزرگ محور مقاومت به شهادت رسیدند و این پاسخ واجب بود.»

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق باعث خوشحالی مردم یمن شد و عزت، کرامت و احترام ملت‌های اسلامی را بین دیگر ملت‌های جهان احیا کرد و عیدی واقعی برای همه آزادگان جهان بود. حتی یهودیان ضدصهیونیست در سراسر جهان بعد از این عملیات ابراز شادمانی کردند و از آن حمایت کردند.

المنتصر با اشاره به نسل‌کشی اسرائیلی‌ها در نوار غزه گفت: «این عملیات مبارک در عین حال سیلی محکمی به صورت صهیونیست‌ها بود و آنها را ناچار به درخواست کمک از آمریکا، انگلیس و متحدانشان ساخت، متحدانی که می‌کوشیدند اسرائیل را به مستحکم‌ترین قلعه جهان تبدیل کنند اما هیچ‌کدام از سامانه‌های دفاعی غربی نتوانستند از رژیم صهیونیستی حفاظت کنند.»

وی ادامه داد: بسیاری از موشک‌ها و پهپادهای ایرانی با دقت به اهداف اصابت کردند و حتی به‌اعتراف مقامات رژیم صهیونیستی باعث تخریب گسترده و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیست شدند.

 

سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کردحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود

 

این عملیات پیام روشنی برای آمریکا داشت که در صورت جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ایران، تمام پایگاه‌های آمریکا در سرتاسر خاورمیانه به‌آسانی هدف حمله موشک‌ها و پهپادهای ایرانی قرار خواهند گرفت و سامانه‌های پدافند هوایی توان مقابله با آنها را نخواهند داشت و حتی اگر آمریکا دست به اقدام حماقت‌باری بزند، تاوان بسیار سنگینی متحمل خواهد شد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم