Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برای این دوره از جشنواره برگزیده شده است.
وی با اشاره به وجه مشترک بندهایی از منشور حقوق شهروندی با شعار امسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: این رویداد فرهنگی اهداف بزرگی را دنبال می کند و شایسته حمایت از سوی این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخی خاطرنشان کرد: در منشور حقوق شهروندی هشت بند به موضوع حقوق اجتماعی کودک اختصاص یافته است و جشنواره تئاتر می تواند کودکان را با این حقوق آشنا کند.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رویدادی بین المللی و گسترده در سراسر جهان است، گفت: این رویداد باید انعکاس رسانه ای و خبری فراگیر داشته باشد.
وی تاکید کرد: جشنواره تئاتر محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و تاکنون همه دستگاه های اجرایی همدان در آماده سازی تدارکات و امکانات جشنواره همکاری کرده اند.
شاهرخی به همدلی و عزم همگانی مسئولان در توسعه و بالندگی استان اشاره کرد و افزود: برگزاری چندبن اجلاس جهانی مربوط به رویداد گردشگری همدان 2018 نمونه بارز انسجام و هماهنگی کم نظیر همدانی هاست.
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
7527/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تئاتر جشنواره بین المللی جهان کودکان همه دستگاه های اجرایی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟