Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی هادی چگنی شامگاه چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاههای برتر در قالب این جشنواره در سخنانی با بیان اینکه سالانه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی صورت می گیرد، اظهار داشت: روال به این گونه بوده که ابتدا دستگاهها اقدام به خود ارزیابی می کنند و گزارش این ارزیابی به سازمان مرکزی هر دستگاه ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ادامه داد: سازمان مرکزی نیز بررسی های لازم را در این زمینه انجام می دهد و گزارش این ارزیابی ها به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال می شود و سپس این سازمان نیز گزارش را به سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها ارسال می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها نیز ارزیابی های لازم را انجام داده و اقدام به رتبه بندی دستگاهها می کنند، هر ساله این جشنواره نسبت به سال های گذشته تفاوت هایی دارد.

هادی چگنی، گفت: امسال از هر پنج گروه یک دستگاه انتخاب شد که در مجموع در این رابطه پنج دستگاه انتخاب شده است، همچنین سه دستگاه که بیشترین رشد را در شاخص های عمومی داشته اند انتخاب شده اند، سه دستگاه نیز که در شاخص های اختصاصی بیشترین رشد را داشته اند انتخاب شده اند و سه دستگاه نیز که که مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی آنها در سال گذشته نسبت به سال ۹۵ رشد بیشتری داشته انتخاب شده اند.

وی، بیان داشت: همچنین سه دستگاه اجرایی استان که در شاخص های توسعه ای رشد داشته اند انتخاب شده اند، دو فرمانداری برتر و یک واحد شهرستانی نیز در این جشنواره تجلیل شدند.

فریده سپهوند معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان نیز در این رابطه با بیان اینکه شاخص های اختصاصی وظایف اصلی مانند برنامه های بودجه ای و ... دستگاهها محسوب می شود، گفت: همچنین شاخص های عمومی که برای همه دستگاههای اجرایی یکسان بوده، شامل اجرای دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم، پیشگیری از رشوه، شفافیت مالی، سامانه ساختار و ... است.

وی، تصریح کرد: تمام این شاخص ها را ما ارزیابی می کنیم و بر اساس برنامه ها، تکالیف دستگاهها و ... که بر اساس مستندات ارسال شده اند ارزیابی را انجام می دهیم.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، یادآور شد: شاخص های توسعه ای نیز شامل اجرای برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و ... هستند.

بنابر این گزارش در این جشنواره از اداره کل آموزش و پرورش لرستان، علوم پزشکی لرستان، امور مالیاتی لرستان، شیلات لرستان، آب و فاضلاب شهری لرستان، ثبت احوال لرستان، اقتصاد و دارایی لرستان، اداره کل استاندارد لرستان، محیط زیست لرستان، راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، تبلیغات اسلامی لرستان، انتقال خون لرستان، فرمانداری خرم آباد، دانشگاه لرستان، بانک ملی، شرکت گاز لرستان و همچنین فرمانداری بروجرد تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4440811

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی