Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:45:48 GMT

120 باشگاه تکواندو در آذربایجان شرقی فعالیت می کند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۶۶۳۰

120 باشگاه تکواندو در آذربایجان شرقی فعالیت می کند

به گزارش ایرنا، جعفر رنجبرپور عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از نخستین خانه تکواندو مراغه افزود: هم اکنون بیش از 19 هزار و 500 تکواندوکار سازمان یافته در آذربایجان شرقی فعال هستند که از این تعداد 400 تکواندوکار در سه باشگاه تکواندو در مراغه فعالیت می کنند.
وی ورزش تکواندو را پرافتخارترین ورزش استان عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ ورزش تکواندو استان در مجموع 70 مدال بین المللی، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این رشته کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تنها مدال المپیک تاریخ ورزش استان نیز در رشته تکواندو توسط یوسف کرمی کسب شده است.
رنجبرپور، مراغه را به عنوان یکی از بنیانگذاران تکواندو استان دانست و افزود: تکواندوکاران مراغه در بخش بانوان و آقایان به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان کسب مدال مطرح است.
وی افزود: سیاست هیات تکواندو استان بیشتر بر روی جذب و معرفی استعدادهای جدید در این رشته است.
رئیس هیات تکواندو شهرستان مراغه نیز در این مراسم افزود: نخستین خانه تکواندو مراغه در محل فوقانی سالن ورزشی حجاب به متراژ 230 مترمربع و با اعتبار 27 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
رضا شاهی افزود: بیش از 83 تکواندو کار در این خانه فعالیت می کنند.
وی به افتخارات اخیر تکواندوکاران مراغه اشاره کرد و افزود: موفقیت در آزمون ارتقا کمربند، کسب مقام سوم استانی و برگزاری همایش روز جهانی تکواندو در فضای باز از جمله مهمترین فعالیت ها و افتخارات خانه تکواندو مراغه در نیمه نخست امسال بوده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات سعید مکانی قدردانی و رضا شاهی به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو شهرستان مراغه معرفی شد.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی المپیک تکواندو حجاب مراغه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و حسن علمداری با کسب۲۸ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهیگلویه وبویراحمد انتخاب شد.

حسن علمداری رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، کالبد شکافی و آسیب شناسی هیات و رفع نواقص آن، فعال کردن کانون‌های ورزشی در استان، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دوبخش آقایان و بانوان، توجه به بحث آموزش و استعدادیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران را از جمله مهمترین برنامه‌های کاری خود برشمرد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227995 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی