Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@17:18:23 GMT

نمایشگاه اعضای جاوید فرهنگستان هنر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۶۶۴۵

نمایشگاه اعضای جاوید فرهنگستان هنر افتتاح شد

 رویداد۲۴ این نمایشگاه به منظور تجلیل و بزرگداشت اعضای جاوید فرهنگستان هنر در نگارخانه خیال برپا شده است و در آن ۶۵ اثر از ۱۱ هنرمند جاوید فرهنگستان هنر به نمایش درآمده است.
در افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور علیرضا اسماعیلی (سرپرست فرهنگستان هنر) برگزار شد، افرادی مانند داریوش مهرجویی، شاهین فرهت، محمد احصایی، غلامحسین امیرخانی، سید محمد بهشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند.
در این نمایشگاه آثار افرادی مانند حسین لرزاده، علی اکبر صنعتی، محمود جوادی‌پور، اکبر مختار تجویدی، حسین کلاقیچی گنجینه، باقر آیت‌الله زاده شیرازی، منصوره حسینی، مرتضی ممیز، علی‌اصغر شعرباف، آیت الله سید مرتضی نجومی و جواد حمیدی به تماشا گذاشته شده است.
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا نهم آبان‌ ماه همه روزه، به جز روزهای تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به موسسه صبا واقع در خیابان طالقانی، نرسیده به میدان فلسطین، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵،  نگارخانه خیال، مراجعه کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نمایشگاه فرهنگستان هنر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)

به کزارش صدای ایران،نکوداشت اکبر زنجان‌پور در نوزدهمین شب کارگردان، یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل