Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:13:54 GMT

5 سیو برتر هوگو لوریس در لیگ برتر جزیره + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۷۰۰۰

5 سیو برتر هوگو لوریس در لیگ برتر جزیره + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوگو لوریس سابقه ۷۳ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال فرانسه در کارنامه دارد، پست تخصصی او دروازه‌بان است. او دوران بازیگری را از المپیک لیون آغاز کرد. او دوران خوبی را با این تیم سپری کرد و به پیراهن شماره ۱ و کاپیتانی فرانسه هم رسید. در تابستان ۲۰۱۲ به تاتنهام هاتسپر پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای حضور در اسپرز برای جایگاه دروازه‌بانی با برد فریدل آماده به رقابت پرداخت و ۲ ماه نیمکت نشین فریدل بود که همین باعث بحث و جدال لفظی آندره ویلاس-بوآس سرمربی وقت تاتنهام و دیدیه دشان سرمربی فرانسه شده بود. رفته رفته و با جا افتادن او در تیم و نمایش خیره کنندهٔ او در لیگ اروپا برابر لاتزیو به دروازه‌بان اول اسپرز تبدیل شد. او بازی‌های خوب و قابل قبولی از خود با پیراهن تاتنهام به نمایش گذاشته‌است. او ازدواج کرده و یک فرزند دختر هم دارد. او یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان اروپا به‌شمار می‌رود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: بازیکن لیگ برتری ۲۰ ماه از رانندگی محروم شد

 

انتهای پیام/

سیو های برتر هوگو لوریس + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!

به گزارش ورزش سه، نویر در جریان دیدار بایرن مونیخ و آرسنال در بازی برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشت تا به رکورد 58 بازی بدون گل خورده در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

پیش از این این  رکورد در اختیار ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای اسپانیا، قرار داشت و او موفق شده بود در 177 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در 57 بازی کلین شیت کند.

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره‌ای ایتالیا نیز با بسته نگه داشتن دروازه خود در 52 بازی، در رده سوم این فهرست قرار دارد.

در فهرست ده دروازه‌بان برتری که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند، نام الیور کان و مارک آندره تر اشتگن نیز دیده می‌شود.

کان، دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در 103 بازی که در مسابقات قهرمانی قاره بازی کرد، 34 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا هم 32 بار در 84 بازی اروپایی کلین شیت کرده است.

دیگر خبرها

  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن