Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوران یکی دیگر از ستاره های خاص فوتبال جهان به پایان خود نزدیک می شود.

طرفداری- رابین فن پرسی، مهاجم با تجربه فاینورد اعلام کرد در پایان این فصل در نظر دارد به دو دهه فعالیت حرفه ای خود در فوتبال خاتمه بدهد.

به نقل از football-oranje، فن پرسی گفت:

به طور معمول در نظر دارم در پایان این فصل به طور رسمی از میادین فوتبال خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چیزی است که قبلا برایش برنامه ریزی کرده ام. در پایان فصل 36 ساله خواهم بود و اکنون نزدیک به 18 سال است که به طور حرفه ای به فوتبال بازی کردن مشغول هستم. از 5 سالگی به طور مستقیم درگیر فوتبال بوده ام.

بازگشتم به فاینورد فقط با قهرمانی ما در جام حذفی فصل گذشته، موفقیت آمیز تلقی نمی شود. وقتی به اینجا آمدم حس رضایت و شادی ام نسبت به فوتبال را از دست داده بودم. نمی خواستم در این شرایط از فوتبال کنار بروم اما حالا دوباره آنرا به دست آورده ام. می خواهم تا پایان فصل به عنوان بازیکن به عناوین دیگری برسم و تجربیاتم را در اختیار جوان ترها قرار بدهم.

فن پرسی از سال 2001 به تیم بزرگسالان فاینورد اضافه شد. از سال 2004 تا 2012 در آرسنال، اوج دوران بازی اش را سپری کرد سپس به مدت سه فصل با پیراهن منچستریونایتد به میدان رفت. او بین سال های 2015 تا 2018 در فنرباحچه حضور یافت و در ژانویه 2018 به فاینورد برگشت. فن پرسی مجموعا در 568 بازی باشگاهی موفق به ثبت 259 گل شده است. او در 102 بازی ملی نیز 50 بار برای لاله های نارنجی گلزنی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان این مسابقات با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های مریوان، سروآباد و شویشه با استقبال پرشور مردم در روستای هلیزآباد مریوان برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم «نی» با سه گُل از سد تیم ((چوین)) گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم