Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در مراسمی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در این آئین ضمن تشریح نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در این جشنواره گفت: اظهار کرد: در ابتدا دستگاه‌ها خود ارزیابی را از عملکردشان انجام می‌دهند، پس از انجام اصلاح و تغییرات، اطلاعات به سازمان امور اداری استخدامی کشور ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی هادی چگنی بیان کرد: در نهایت سازمان امور اداری استخدامی کشور عملکرد دستگاه‌ها را جهت ارزیابی نهایی و بررسی‌های میدانی به سازمان‌های مدیریت برنامه‌استان‌ها ارجاع می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان 80 دستگاه اجرایی قابلیت ارزیابی را در جشنواره شهید رجایی داشتند، با این وجود 52 دستگاه در ارزیابی جشنواره شرکت کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان جهت ارزیابی عملکرد به پنج گروه تقسیم شدند، افزود: این گروه‌ها شامل علمی-آموزشی و فرهنگی، عمومی-اجتماعی و قضائی، شرکت‌ها-بانک‌ها و بیمه‌ها، زیربنایی و تولیدی، حمایتی-سلامت و بهداشت بود.

هادی‌چگنی ادامه داد: از گروه علمی-آموزشی و فرهنگی، اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان در مجموع شاخص‌‌های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب نمود، همچنین در گروه عمومی-اجتماعی و قضائی، اداره‌کل امور مالیاتی توانست رتبه برتر این گروه را کسب کند.

وی شرکت آب‌وفاضلاب شهری را دستگاه برتر گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها عنوان و تصریح کرد: اداره‌کل شیلات و دانشگاه علوم‌پزشکی به‌ترتیب دستگاه‌های برتر در گروه‌های زیربنایی و سلامت بودند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: همچنین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی بیشترین رشد عملکرد را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

هادی‌چگنی، اداره‌کل‌های امور اقتصاد و دارایی، ثبت احوال و استاندارد را به عنوان سه دستگاه برتر لرستان از نظر کسب بیشترین امتیاز‌ها در بین همه دستگاه‌های اجرایی شرکت‌کننده در جشنواره استانی شهید رجائی عنوان کرد.

وی بیان داشت: همچنین اداره‌کل‌های حفاظت محیط‌زیست، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص شاخص‌های اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به افزودن ارزیابی دستگاه‌های شهرستانی به‌صورت جداگانه در جشنواره شهید رجایی امسال، بیان داشت: فرمانداری‌های خرم‌آباد و بروجرد توانستند با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه‌های برتر در بین 11 شهرستان شوند.

هادی‌چگنی گفت: همچنین اداره‌‌ انتقال خون خرم‌آباد به‌ عنوان واحد برتر شهرستانی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها نقش بسزایی در برنامه‌های توسعه‌ای استان داشته‌اند، افزود: دانشگاه لرستان، بانک ملی و شرکت گاز لرستان با وجود شرکت نکردن در جشنواره، اما از سوی شوراها بر اساس موارد تعریف‌شده به‌عنوان دستگاه‌های برتر در جهت توسعه استان برگزیده شدند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟