Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در این دنیا فرصت کمی داریم که می‌بایست از این فرصت برای به فعلیت رسیدن استعدادهای خود با بهره گیری از بال ایمان و علم و دانش استفاده کنیم.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب با بیان این موضوع که دفتر نهاد نمایندگی رهبری مصداق تلاقی این دو بال در دانشگاه در کنار هم است، ادامه داد: خادمینی هستیم که دنبال رشد و ارتقاء جامعه دانشگاهی در همه زمینه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمامی دانشگاهیان دل در گرو رشد و تکامل این نهاد دارند؛ اما به طور حتم یکی از دل نگرانی‌های فرهنگیان تشتت است و دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قرار نیست مهره بسازد، بلکه درصدد است این مهرها را در کنار هم گرد آورد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی ابراز کرد: اعتقاد کامل به جنبش دانشجویی دارم و دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی را همان گونه که رهبری انقلاب فرمودند افسران جنگ نرم می‌دانم و معتقدم باید تدارکات آنان را برسانیم تا بارش افکار در دانشگاه عملیاتی شود.
هدف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تربیت نیروی در تراز انقلاب است

ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در ادامه این مراسم گفت ، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در سال 72 در راستای ایجاد تغییرات در دانشگاه به منظور تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی با اشاره به این نکته که این نهاد همیشه یار مسئولان دانشگاه در طول این سال‌ها بوده است، بیان کرد: امید است پشتیبانی کامل در حوزه مختلف دانشگاه کمافی سابق صورت گیرد.

231 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت