Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@21:57:09 GMT

عکس / 5 کشته در جاده مهران

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۸۳۵۲

عکس / 5 کشته در جاده مهران

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تجاوز به چپ در محور ایلام به مهران ۵ کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس Police راه استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: لحظاتی پیش بر اثر تصادف Crash سواری ال ۹۰ و کامیون کشنده به علت تجاوز Rape به چپ سواری ال ۹۰ متاسفانه ۵ نفر کشته شدند.

وی گفت: این تصادف در محور ایلام به مهران اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی برخورد با تخلفات حادثه Incident ساز در ایام اخیر و ماه صفر خبر داد و یادآور شد: پلیس بدون اغماض با این تخلفات برخورد می‌کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس دستگیری یک جاسوس 45 ساله خطرناک اسرائیل درخواست باورنکردنی شهید طاهرنیا از حاج قاسم سلیمانی + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم این زن صدای قتل خاشقجی را شنید! + جزییات سقوط دو شیء مرموز از آسمان در فخرآباد خراسان! دختر جوانی را روی تخت بیمارستان اهواز به قتل رساندند "ببرهای بن سلمان" مسؤول ساکت کردن مخالفان به هر قیمتی رفتار سرد «پسر خاشقچی» در دیدار با بن سلمان معنای خاصی دارد! + تحلیل عکس ها ناگفته‌هایی از روز اول سقوط هواپیمای تهران- یاسوج

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police تصادف Crash تجاوز Rape حادثه Incident اخبار حوادث تجاوز رئیس پلیس راه استان کشته ماه ایلام عکس فیلم زن قتل ایران جوان روزنامه پسر مرد بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران