Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پویش #حب_الحسین_یجمعنا قرار است در ایام اربعین بزرگداشتی برای شهدای جبهه مقاومت به راه بیندازد. تمثال و تصاویر شهدایی از ۱۱ کشور مختلف در طول مسیر پیاده روی اربعین و دربعضی موکب‌ها نصب شده است. براساس این پویش زائران اباعبدالله(ع) درطول مسیر میتوانند با این نمادهای مقاومت  عکس یادگاری بگیرند و آنها را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی لطفی، فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی نیاسر از روحانیون قم و اهل شهر قم بود که در ۳۶ سالگی  در جریان  حمله چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه به‌ شهادت رسید.

 علیرضا توسلی، معروف به ابوحامد، فرمانده تیپ فاطمیون روز شنبه 9 اسفند ٩٣، در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسید. وی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت.

محمد رمضان سعید البوطی، بلندپایه‌ترین روحانی سنی مذهب سوریه و امام جماعت مسجد جامع اموی دمشق در مسجد ایمان در منطقه «مزرعه» در مرکز دمشق، طی یک حمله انتحاری در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۳ به شهادت رسید.

نمر باقر النمر  فقیه شیعه عربستانی در سال ۱۳۹۳ توسط دادگاه عربستان به اتهام‌های حاربه، داشتن عقاید انحرافی، خودداری از تبعیت نسبت به حکومت، تشویق به سرنگونی نظام سیاسی، و تشویق به ترور اتباع خارجی به اعدام محکوم شد.صدور حکم اعدام برای شیخ نمر، واکنش‌ها و مخالفت‌هایی از سوی محافل حقوق بشری و مسلمانان به ویژه شیعیان سراسر جهان در پی داشت.

سید عارف حسین حسینی ،رهبر سابق شیعیان پاکستان که در جریان فعالیت‌های دینی و فرهنگی در میان مسلمانان پاکستان ترور شد.

مالکوم ایکس  رهبر مسلمانان سیاه پوست امریکا توسط سه نژادپرست مسلح به نام "تالماج هایر"، "نورمن باتلر" و "تامس جانسن" طی عملیاتی تروریستی در یكی از سالن های اجتماعات منهتن نیویورک در حین سخنرانی هدف  15 گلوله قرار گرفت.

 جهاد عماد مغنیه، مسئول نیروهای ضربتی حزب الله لبنان و فرزند عماد مغنیه از فرمانده‌هان ارشد حزب الله در سال ۹۳ درجریان بازدید میدانی از شهرک الامل در قنیطریه سوریه مورد حمله تروریستی اسرائیل قرار گرفت و شهید شد.

صالح علی الصماد سیاست‌مدار اهل یمن و عضو جنبش انصارالله و همچنین رئیس شورای عالی سیاسی این کشور بود که در حمله ائتلاف سعودی به شهادت رسید.

ادواردو آنیلی، جانشین بزرگترین سرمایه‌دار ایتالیا از بسیاری از اسرار کشورش و سازمان‌های مافیایی و صهیونیستی آگاه بود و پس از مسلمان شدن و طرفداریش از انقلاب اسلامی بسیار چهره‌ای خطرناک برای مافیای کشورش می‌نمود.او در ادامه فعالیت خود بر علیه سلمان رشدی در ایتالیا فعالیت کرد و جنایت صهیونیست‌ها را در فلسطین اشغالی محکوم می‌نمود.یهودیان تلاش کردند قتل او را خودکشی جلوه دهند.

فتحی شقاقی، بنیان‌گذار جهاد اسلامی فلسطین. وی در سال ۱۹۹۵ در یک عملیات نظامی که توسط موساد سازماندهی شده بود، به شهادت رسید.

شهید المحمداویفرمانده عملیات سپاه بدر در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای جدید بار دیگر از حمله به هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه با انتشار بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه صهیونیستی «اسپیِر» را با استفاده از چندین پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این چهارمین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098851

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا