Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@07:01:41 GMT

برای بستن چمدان سفری به شکل فوری چه باید کرد؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۹۰۵۳

برای بستن چمدان سفری به شکل فوری چه باید کرد؟

سفر همیشه با هدف تفریح و سرگرمی نیست و گاهی باید به سرعت چمدانتان را ببندید و آماده سفر کاری باشید. وقتی سفر از نوع تفریحی باشد بستن چمدان ساده‌تر است و برای این کار زمان طولانی تری وجود دارد. اما برای بستن چمدان سفری به شکل فوری چه باید کرد؟
برای بستن چمدان سفری هر اندازه دقت کنیم، باز هم بعید نیست که برخی لوازم را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بد نیست یک چک لیست کوچک، اما کاربردی داشته باشیم تا اگر در چنین شرایطی قرار گرفتیم گیج و سردرگم نشویم:

هدفون وایرلس

استفاده از هدفون‌های بی سیم مزایای زیادی دارد. هدفون‌ها از گوش دادن به موسیقی تا برقراری تماس و بررسی امور کاری کاربرد دارند.

اغلب هدفون‌های وایرلس را می‌توان حداقل تا ۱۰ الی ۱۵ ساعت شارژ نگه داشت. این روز‌ها بسیاری از برند‌های معتبر، هدفون‌های وایرلس تولید می‌کنند و در نتیجه انتخاب با توجه به تنوع نوع و قیمت کار سختی نیست.

پاوربانک

پاوربانک‌ها را می‌توان نجات بخش‌های حرفه‌ای انواع گوشی، تبلت و لوازم هوشمندی دانست که برای ارائه سرویس به شما به برق نیاز دارند. اگر قرار است به سفر کاری بروید که در طول مسیر به پریز‌های برق دسترسی ندارید و ساعت‌ها را در هواپیما، ماشین و... طی می‌کنید، بهتر است حتما از یک پاوربانک قوی استفاده کنید.

به این ترتیب در طول مسیر ابزار‌های هوشمندتان روشن می‌مانند و حداقل کسل و بی حوصله نمی‌شوید.

لباس‌های مناسب

همیشه در کمد خود تعدادی لباس رسمی و اسپرت سبک و ضدچروک داشته باشید که به سرعت در چمدانتان جای گیرند. لباس‌های سفری را از پارچه‌هایی انتخاب کنید که کمتر چروک می‌خورند، چون ممکن است در طول سفر به خشکشویی و اتوشویی دسترسی نداشته باشید و مجبور باشید یک دست پیراهن را در بیش از یک جلسه بپوشید. در ضمن لباس‌های اسپرت و سبک نیز بردارید. شاید وقت اضافی داشتید و در شهر مقصد کمی گردش کردید.

کیف سفری

بهتر است یک یا دو مدل کیف و چمدان سفری آماده داشته باشید. شاید سفرتان یک روزه باشد و تنها به یک کیف کوچک با توان حمل تبلت و لپ تاپ نیاز داشته باشید و شاید سفرتان طولانی‌تر باشد و به کیف‌هایی بزرگ‌تر احتیاج باشد. کیف‌های مناسب سفر کاری را کوچک‌تر از چمدان‌های گردشگری انتخاب کنید تا دست و پا گیر نباشند و به راحتی قابلیت حمل داشته باشند.

مرطوب کننده یا کرم دست

شاید از خواندن این مورد تعجب کنید و تصور کنید این یکی ربطی به آقایان ندارد و بیشتر، خانم‌ها هستند که از این نوع محصولات استفاده می‌کنند. اما سخت در اشتباهید. چرا که در یک ملاقات کاری، بسیاری از افراد عادت دارند انتخا و ابتدای جلسه با شما دست بدهند.

زبان بدن نیز یکی از اصول مورد توجه در شرکت‌ها است و نظافت دستان و مرتب بودن ظاهر شما می‌تواند در نگرش دیگران موثر باشید. بهتر است از ژل‌های نظافت دست و صورت پیش از جلسات فوری کاری استفاده کنید و هنگام دست دادن فردی منظم جلوه کنید.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری نکات سفر چمدان هدفون وایرلس پاوربانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است

عباس درودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان که مهمترین آن راه‌ها است خصوصاً در محورهای منتهی به محل استقرار معادن و تردد ناوگان باربری معادن نیازمند رسیدگی جدی و فوری از ناحیه مدیران استانی و شهرستانی است‌.

دادستان بردسکن بیان کرد: معادن به صورت مستمر حقوق دولتی را پرداخت می‌کنند اما مسؤولین در اختصاص و هزینه کرد آن در زیرساخت‌هایی که مورد استفاده خود معادن نیز است تاکنون کوتاهی کردند که این مهم مسیر شکوفایی و پیشرفت معادن را با خلل مواجه کرده است.

وی افزود: مسؤولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات شهروندان در این خصوص را با جدیت از استان پیگیری و مطالبه کند.

درودی نیا بیان کرد: لازم است ابتدا پیگیری جدی جهت وصول اعتبارات ضروری از محل حقوق دولتی معادن صورت پذیرد و متعاقباً محل هزینه کرد اعتبارات وصولی شهرستان از محل حقوق دولتی معادن در اولویت‌های اصلی شهرستان نظیر راه‌ها، استحکام قنوات، درخت کاری و پیشگیری از پدیده ریزگردها، محیط زیست و … برای شهروندان تشریح شود تا مردم علاوه بر ایجاد اشتغال از سایر مزایا، برکات و منافع معادن برای شهرستان نیز مطلع شوند.

کد خبر 6090661

دیگر خبرها

  • سفری به دنیای توپولوژی
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب