Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:15:49 GMT

عمل جالب سرباز حین تمرین آموزش نظامی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۹۵۰۰

عمل جالب سرباز حین تمرین آموزش نظامی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی از یکی از مراکز نظامی کشور چین و حین تمرین آموزش نظامی سربازان تهیه و منتشر شده تبدیل به ویدئویی پربازدید و داغ در شبکه های اجتماعی این کشور شده است. این ویدئو عمل جالب یک سرباز را حین آموزش نظامی و تمرین جودو در یکی از مراکز آموزش نظامی استان "آن هوئی" چین به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تعدادی از سربازان بصورت دو نفره در حال آموزش و تمرین جودو هستند این سرباز به تنهایی و در ردیف آخر در حال تمرین دیده می شود. از آنجا که این سرباز هیچ شریکی برای مبارزه ندارد در اقدامی جالب تصمیم می گیرد تا عمل حمله در جودو و همچنین واکنش طرف مقابل خود را نیز به تنهایی اجرا کند. در این ویدئو مشاهده می شود او در در ابتدا اقدام به انجام یک حرکت جودو و حمله به طرف خیالی مقابل خود می کند و سپس با انداختن خود روی زمین تلاش می کند تا نتیجه حمله خود را نیز بصورت ملموس در معرض نمایش قرار دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با استقبال کاربران همراه شد و بسیاری از آنها عمل جالب این سرباز  را در یک محیط نظامی جالب توصیف کردند. این نخستین بار نیست که وقوع اتفاق جالب در مراکز آموزش نظامی چین خبرساز می شود. چندی پیش نیز عمل جالب یک دانش آموز زن حین رژه نظامی در یکی از مراکز نظامی این کشور خبرساز شده بود. در این اتفاق جالب هنگامی که این نظامی زن در حال رژه بود ناگهان کفش او از پایش خارج شد و در مقابل وی در فاصله تقریبا 1 متری روی زمین افتاد. اما این دانش آموخته نظامی زن بدون آنکه در صفی که در آن حضور داشت اختلال و بی نظمی ایجاد کند به شکلی ماهرانه اقدام به پوشیدن کفش خود و ادامه رژه داد.

گفتنی است؛ آموزش نظامی برای دانش آموزان مدارس راهنمایی و همچنین دانشجویان دانشگاه ها در چین الزامی است. معمولا طی یک هفته تا دو هفته به دانش آموزان ورزش های آمادگی جسمانی ، مهارت های اولیه نجات و مهارت های نظامی آموزش داده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اتفاق جالب حین تمرین نظامی دانش آموزان در پادگان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها تمرین نظامی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد