Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@05:44:40 GMT

کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک در صندوق عقب خودرو

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۹۸۹۸

کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک در صندوق عقب خودرو

ساعت24 -رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از صندوق عقب خودروی سواری متهم خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از صندوق عقب خودروی سواری متهم خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به تهران با یک دستگاه خودروی سواری را دارد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران، خودروی متعلق به قاچاقچی را در اتوبان آزادگان شناسایی و پس از مدتی مراقبت ویژه، آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان دستگیری متهم، گفت: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۸۰ کلیو و ۶۰۰ گرم تریاک در صندوق عقب، کشف شد.


سرهنگ بخشنده ادامه داد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و توزیع آن، از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 

منبع:میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر

فرمانده انتظامی بجستان گفت: سه قاچاقچی که قصد جابجایی چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به شیوه بلعی را داشتند، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ احمدرضا شهنواز اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر و ایست و بازرسی شهید عبدالهی بجستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو مظنون و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بجستان تصریح کرد: مأموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به سه نفر از مسافران خودرو مشکوک شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های مأموران مشخص شد، سه سوداگر مرگ با بلع مواد مخدر قصد انتقال آن به یکی از شهرستانهای کشور را دارند و با اعزام به بیمارستان چهار کیلوگرم تریاک از معده آنها خارج و بعد تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خطرناکترین روش انتقال موادمخدر به زندان

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد