Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گچساران - ايرنا - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کهگيلويه و بويراحمد گفت: 391 موافقت نامه اعتبارات امسال اين استان معادل 93 درصد بودجه بين دستگاه هاي اجرايي و اين سازمان مبادله شده است.

حسن نوروزي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تعداد موافقت نامه هاي اعتباري کهگيلويه و بويراحمد را 418 فقره ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تاکنون 85 درصد از بودجه استاني، 92 درصد از اعتبارات ارتقاي شاخص ها و 81 درصد بودجه نفت سال 1397 در اين استان تخصيص يافته است که نسبت به مدت مشابه سال هاي گذشته افزايش نشان مي دهد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد: نحوه تحقق بودجه امسال از محل تبصره ب و به صورت نقدي خواهد بود.
نوروزي اظهار داشت: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه دستگاه هاي اجرايي تا يک ماه آينده براي جذب بودجه فرصت دارند و در صورت تحقق نيافتن اعتبارات به خزانه بازخواهد گشت.
وي با اشاره به ابلاغ بخشنامه سازمان برنامه و بودجه درباره صرفه جويي در اعتبارات هزينه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي افزود: در شرايطي که اقتصاد کشور با مشکلاتي مواجه است صرفه جويي در اعتبارات هزينه‌اي دستگاه ها يک ضرورت است.
حدود 2 هزار طرح عمراني با 22 هزار ميليارد ريال اعتبار در بخش هاي زيرساخت‌هاي حمل و نقل، آب، کشاورزي، گردشگري و ساير حوزه‌ها در کهگيلويه و بويراحمد در دست اجراست.
جاده پاتاوه دهدشت، چهارخطه هاي بهبهان گچساران، ياسوج شيراز، ياسوج به سميرم، تأمين آب چهار شهر حوزه کهگيلويه از سد کوثر و تکميل تأمين آب آشاميدني شهرهاي دوگنبدان و ليکک از مهمترين زيرساخت‌هاي در دست اجراي کهگيلويه و بويراحمد است.
بيمارستان‌هاي 286 تختي ياسوج، 160 تختي گچساران و 32 تختي باشت از مهمترين پروژه‌هايي است که تا پايان سال جاري بهره برداري خواهد شد.
از مجموع يکهزار و 643 روستاي داراي سکنه در کهگيلويه و بويراحمد 720 روستا بالاي 20 خانوار و مابقي زير 20 خانوار جمعيت دارند.
کهگيلويه و بويراحمد در جنوب غرب ايران 713 هزار نفر جمعيت دارد.
8143/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: ۵۸۱ نفر در مهر سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.

وی افزود: دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی با اشاره به مشکل مسکن فرهنگیان افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌ است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد خبر 749375

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳