Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- مديرعامل شرکت پخش فرآورده‌ هاي نفتي کهگيلويه و بويراحمد گفت: محموله 40 هزار ليتر نفت و گاز قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد ريال در شهرستان بويراحمد توسط دستگاه قضايي و نيروي انتظامي اين شهرستان کشف و ضبط شد.

سيد لطف الله مسعودي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پس از دريافت گزارش هايي مبني بر وجود محموله 40 هزار ليتر نفت و گاز قاچاق در بويراحمد، بازرسان اين شرکت با هماهنگي و همکاري دستگاه قضايي و نيروي انتظامي شهرستان اين محموله را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود :سودجويان با انبار و ذخيره سازي گازوئيل در کارخانه غيرفعالي در يکي از دهستان‌ هاي اطراف اين شهرستان قصد داشتند اين محموله را با نفت کش به سمت استان فارس و پس از آن به مناطق مرزي کشور انتقال دهند که با شناسايي محل مورد نظر و ورود به موقع از انتقال آن جلوگيري شد.
مسعودي بيان کرد: سوخت قاچاق مورد نظر هم اينک ذخيره و بارگيري شده و با نفت کش به انبار شرکت نفت استان در ياسوج انتقال داده شده است.
وي عنوان کرد: در اين زمينه سه نفر متخلف بومي و غيربومي با تشکيل پرونده به تعزيرات حکومتي استان براي بررسي‌هاي بيشتر معرفي و همچنين يک دستگاه نفت کش توقيف شده است.
مديرعامل شرکت پخش فرآورده‌ هاي نفتي کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد: همچنين طي عملياتي ديگر از يک دستگاه اتوبوس مسافربري بيش از 2 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف شد.
وي ابراز داشت: راننده متخلف با ايجاد باک‌هاي اضافي جاسازي شده با گنجايش بيش از 6 هزار ليتر در کف اتوبوس، اين مقدار محموله را به قصد انتقال به استان فارس و پس از آن به شهرستان بندرعباس بارگيري کرده بود.
مسعودي عنوان کرد: سوخت کشف شده با تانکر به انبار اين شرکت انتقال داده شد و اتوبوس توقيف و به پارکينگ نيروي انتظامي منتقل و با تشکيل پرونده راننده متخلف به تعزيرات حکومتي استان معرفي شد.
هم‌اينک 28 جايگاه پمپ‌بنزين و 14 جايگاه سيان جي در اين استان به مردم خدمات‌رساني مي‌کند.
کهگيلويه و بويراحمد با 713 هزار نفر جمعيت داراي هشت شهرستان و 17 شهر است.
9868/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه