Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صالحی پرداخت بدهی زندانیان بی‌بضاعت جرایم غیرعمد را یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۶۱ مددجو بدهکار با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.  

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، صالحی مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به وظایف اداره عفو و بخشودگی در تشکیلات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: در این اداره، نحوه نظارت مدیران و دادسرا‌های نظامی بر ندامتگاه‌ها رصد می‌شود و گزارش‌ها و پیشنهاد‌های قضات برای رفع مشکلات احتمالی و بهبود وضعیت زندان‌ها به منظور اصلاح و باز اجتماعی کردن زندانیان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی، پرداخت بدهی زندانیان بی‌بضاعت جرایم غیرعمد را یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۶۱ مددجو بدهکار با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند و مانع از ورود تعدادی از محکومانی که قادر به پرداخت جزای نقدی نبودند، به زندان شدیم.

 
صالحی، حمایت و تقویت برنامه‌های فرهنگی در ندامتگاه‌ها را از اهداف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح عنوان کرد و افزود: اعتبارات ویژه‌ای را برای ندامتگاه‌های نظامی استان تهران اختصاص دادیم و لازم است به تهیه اقلام فرهنگی بیشتر توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره معادل‌های پیشگیری از وقوع جرم در فرهنگ دینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر و تقوی نماد‌هایی هستند که خاصیت پیشگیری از وقوع جرم در آن‌ها وجود دارد، چون گناه باعث وسوسه می‌شود و عامل هزاران تخلف است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح صالحی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس