Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ بنابراعلام روابط عمومی سازمان مشاغل شهری و فراورد های کشاورزی شهرداری اصفهان، در این کارگروه یک روزه شهرداری های مشهد، تبریز، کرج، شیراز، اهواز، قم، ارومیه، زاهدان، خرم آباد همدان، رشت، کرمانشاه، قزوین، ساری، بیرجند، اصفهان و تهران حضور دارند.
در نشست مشترک کارگروه تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و فعالیت‌های شهری شهرداری های کشور و کارگروه تخصصی مدیریت عرضه محصولات کشاورزی و مایحتاج مصرفی شهرداری‌ها فعالیت شهرداری‌ها در خصوص مصوبات قبلی هیات وزیران در زمینه میادین میوه و محصولات کشاورزی و چگونگی اجرای آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری پیگیری و پیش‌نویس اولیه تشخیص مشاغل و اصناف مزاحم بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل شهرداریها کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر گفت: تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری که «جهش تولید با مشارکت مردم» را به‌عنوان سیاست کلان نظام جمهوری اسلامی انتخاب کردند، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در جذب مشارکت مردم برای توسعه شهر، مجموعه ارکان مدیریت شهری است که ضرورت دارد همواره برنامه‌ها و اقدامات اجرایی و عملیاتی شهرداری اصفهان با این رویکرد بازتعریف و بازطراحی شود.

وی افزود: انتخاب حکیمانه این عنوان بیانگر اهمیت نگاه ویژه به مقوله تولید و نقش کلیدی مردم و مشارکت آحاد جامعه در تحقق این هدف بزرگ ملی است و نشان از آن دارد که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، راه تعالی کشور را در گرو مشارکت مردم جست‌وجو می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای عمومی با توان مالی بالا و ظرفیت‌های متعدد، قادر هستند فضای لازم را ایجاد کنند و اجازه دهند با درایت فعالان اقتصادی، حجم فعالیت‌های توسعه‌ای شهر گسترده شود.

حیدری ادامه داد: آنچه ضامن ایجاد یک شهر پویا است در هم‌افزایی بخش عمومی و بخش خصوصی هر شهر نهفته است و ثمره این مشارکت دوطرفه، در نهایت به نفع شهر و شهروندان تمام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید خواهد شد؛ به‌عنوان مثال رشد سیستم حمل‌ونقل عمومی، تقویت بخش مسکن، توجه ویژه به تولیدات داخلی و فرایندهای دانش‌بنیان، تولید و اشتغال شهر را افزایش می‌دهد یا تقویت توان کارآفرینی که در گروه مشارکت عموم مردم است، زمینه جهش پایدار شهر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر از سال‌ها قبل در این مسیر گام برداشته است، به‌ویژه سال گذشته، افزایش چشمگیر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان را شاهد بودیم که نشان می‌دهد ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان افزایش یافته است و اعتماد سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری به نهاد متولی اداره شهر، یکی از مهم‌ترین دلایل رغبت برای افزایش سرمایه‌گذاری آن‌ها بوده است.

حیدری اظهار کرد: سال گذشته رشد بسیار خوبی در پروژه‌های شهری اصفهان شاهد بودیم که اثرات آن شهر اصفهان را متحول خواهد کرد و شهروندان نتایج اجرای این آن‌ها را در آینده مشاهده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برای هر پروژه‌ای که فراخوان آن توسط شهرداری اعلام می‌شود، ده‌ها سرمایه‌گذار اعلام آمادگی می‌کنند و رقابت برای گرفتن هر طرح مشارکتی بسیار افزایش یافته است و هیچ پروژه‌ای نیست که استقبال کننده نداشته باشد.

کد خبر 745332

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است