Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@06:20:55 GMT

برگزاری مانور هفته پدافند غیرعامل در سمنان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۰۵۷۱

برگزاری مانور هفته پدافند غیرعامل در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان عصر روز گذشته 2 آبان در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سمنان با بیان اینکه اولین مانور ملی پدافند غیرعامل در سمنان برگزار می‌شود اظهار کرد: این مانور باهدف ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در حوزه مقابله با تهدیدات در هفته پدافند غیرعامل از هشتم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری به میزبانی منطقه مسکن مهر  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان بر ضرورت آمادگی برای مواجهه با خطرات و تهدیدات مختلف،  تاکید کرد و افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند پدافند غیرعامل برای مصون‌سازی کشور از تهدیدات نظامی و غیرنظامی و همچنین پیشگیری از خسارات ناشی از مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی امری حیاتی است.

وی آموزش و آگاه‌سازی در راستای پدافند غیرعامل را یک اولویت برشمرد و گفت: افزایش سطح آگاهی‌های مردم برنامه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سمنان در تمام طول سال خواهد بود.

به گفته دانایی؛ مانور پدافند غیرعامل با شعار «پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» به‌عنوان پایلوت در سمنان برگزار می‌شود که در این راستا محورهای آن  ترویج مفاهیم آمادگی در برابر تهدیدات، به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های علمی، تخصصی، توان اجرایی و اطلاع‌رسانی نسبت به گفتمان سازی عمومی پدافند غیرعامل و آگاه‌سازی عمومی در سایه مصون‌سازی  است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن دانایی سمنان مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب