Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل مراسم رونمایی از گوشی‌های خود را در تاریخ 12 سپتامبر برگزار کرد. طی این مراسم، اپل جدیدترین، بزرگترین و بهترین گوشی دوران فعالیت خود، iPhone XS Max را معرفی کرد که دارای چیپست پردازنده A12 Bionic بود. کمی پس از این مراسم یعنی چیزی حدود یک ماه گوگل هم برای معرفی رسمی پرچمداران جدید خود، مراسمی در نیویورک برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل و اپل همیشه برای بهترین بودن تلاش کرده‌اند. جنگ میان این دو غول بزرگ فناوری از زمان انتشار نسخه‌های اولیه سیستم عامل ساخت آن‌ها آغاز شد و حالا به محصولاتشان رسیده است. از این رو یک کانال فعال حوزه فناوری در یوتیوب رقابتی از سرعت iPhone XS Max و Pixel 3 XL منتشر کرد.

بنچمارک‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای مقایسه عملکرد دو گوشی هوشمند است که به تازگی به بازار عرضه شده‌اند اما اعدادی که در بنچمارک‌ها رو می‌شوند، همیشه با عملکرد گوشی‌ها در جهان واقعی یکی نیست. به همین دلیل، یکی از راه‌های خوب دیگر دیدن تست سرعت گوشی‌ها در شبکه‌های اجتماعی است که به استفاده روزمره یک کاربر نزدیکتر است.

همانطور که در این ویدئو خواهید دید، Pixel 3 XL در ابتدای تست سرعت پا به پای رقیب خود یعنی iPhone XS Max پیش می‌رود اما کمی بعد به نظر می‌رسد که در باز نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه رم خود مشکل دارد و سرعت آن کم و کمتر می‌شود. اگرچه Pixel 3 XL و iPhone XS Max دارای حافظه رم 4 گیگابایتی هستند و iOS به میزان بیشتری از حافظه رم استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد که Pixel 3 XL در باز کردن برنامه‌ها با مشکل روبرو می‌شود. البته این هنوز به عنوان یک راز باقی مانده است که چرا گوگل برای هر دو نسخه پرچمدار خود رم 4 گیگابایتی در نظر گرفته است در حالی که میان رده‌های شرکت‌های دیگر به راحتی از حافظه رم بیشتر از 4 گیگابایت بهره‌مند هستند.

در ذهن داشته باشید که این تست سرعت هم چندان برای انتظاراتی که یک کاربر از عملکرد واقعی گوشی خود دارد، ایده‌آل نیست چرا که از نظر میزان زمانی که یک برنامه را باز و آن را پردازش می‌کند، اندازه‌گیری شده است. شاید اگر کاربر دیگری این تست را با توجه به شاخصه‌های اتصال به اینترنت، برنامه‌های دیگر یا چند شاخصه مهم دیگر انجام دهد، نتایج کاملا متفاوتی داشته باشد.

در ادامه تست سرعت iPhone XS Max اپل در مقابل Pixel 3 XL گوگل را مشاهده کنید که در آن بهترین گوشی تاریخ اپل پیروز از میدان نبرد بیرون می‌آید.

بیشتر بخوانید: نوآوری کمتر در آیفون‌های جدید اپل باعث افت طرفداران این گوشی‌ها شده است

انتهای پیام/

تست سرعت iPhone XS Max اپل در مقابل Pixel 3 XL گوگل +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپلیکیشن تماس اندروید قابلیت جدیدی دریافت کرده و ایموجی صوتی را دردسترس برخی از کاربران قرار داده است.

ایموجی‌های صوتی در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از ۶ ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه، مدفوع و صدای تبل پخش می‌شوند.

وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صداهایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

برای فعال‌کردن ایموجی‌ صوتی باید وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی شوید یا در صفحه‌ی اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) بزنید تا گزینه‌ی ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه‌ی «ایموجی صوتی» در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که محدودیتی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد، زیرا فاصله‌ی کوچکی بین استفاده‌ی مجدد از آن‌ها لازم است که از پخش پشت سر هم صداها جلوگیری می‌کند.

ایموجی صوتی درحال‌حاضر از طریق آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل در کانال بتا (نسخه‌ی ۱۲۸) دردسترس است. این ویژگی احتمالاً در هفته‌های آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901707

دیگر خبرها

  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد