Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان عصر روز گذشته 2 آبان در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه طی سال گذشته سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات در استان سمنان جمع‌آوری‌شده بود اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری با رشد ۱۷۱ درصدی به هفت میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسی با اشاره به اینکه جمع‌آوری ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در شش‌ماهه نخست سال جاری در تمام سرفصل‌ها پیش‌بینی‌شده بود ادامه داد: با مشارکت ۲۳ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومانی علاوه بر اینکه ۱۳۷ درصد تعهد این نهاد نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده محقق شد، با رشد ۸۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان محسنین، ایتام و طرح شفا در نیمه نخست سال جاری از کمک سه میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومانی حامیان خود بهره‌مند شدند  اذعان کرد: طی این مدت مردم استان سمنان دو میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که ۹۴ درصد تعهد این نهاد نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده  تحقق یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن زکات سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس دادگستری میبد، هدف از برگزاری جشن گلریزان را تبین آسیب‌های زندان و زندانی و افرادی به زندان می‌افتند عنوان کرد و گفت: در جشن گلریزان هم فرهنگ ترویج گذشت و ایثار تبین میشود و هم فرصتی است تا به افراد کمک کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.


حدادزاده افزود: خوشبختانه به همت خیرین و مردم درطول سال آزادی‌هایی را داریم و خیرین مستمر به ستاد دیه کمک می‌کنند.


وی گفت: امشب هم مبلغ سه میلیارد ریال جمع آوری شد تا به زندانیان کمک کنیم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

دیگر خبرها

  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید