Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:02:41 GMT

این مرد در زعفرانیه دسیسه شومی داشت +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۱۲۰۶

این مرد در زعفرانیه دسیسه شومی داشت +عکس

حوادث رکنا: مرد فریبکار که با جعل مدارک سعی داشت خانه 10 میلیاردی مرد فوت شده را به فروش برساند دستگیر شد.

سرهنگ جهانگیر تقی پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری Fraud پلیس Police آگاهی تهران گفت : در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در خصوص کنترل مجرمان

سابقه دار و حرفه ای ، کارآگاهان اداره 13 پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمان سابقه دار این اداره که بارها توسط این اداره دستگیر شده و آخرین بار نیز در اوایل سال جاری و به اتهام جعل اسناد دستگیر و

روانه زندان Prison شده بود ، به تازگی و با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد گردیده و در حال حاضر در زمینه فروش اسناد مجعول فعالیت خود را از سر گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناسایی مخفیگاه "علیرضا" 45 ساله در محدوده میدان ملت ، کارآگاهان اداره 13 پلیس آگاهی روز

سه شنبه یکم آبان ماه سال 97 به این محل مراجعه و در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف مقادیر متنابهی اسناد و مدارک مالکیتی بهمراه دهها عدد امهار متعلق به مراکز مختلف نظامی ، انتطامی ، قضایی ، دفاتر مختلف اسناد رسمی ، اتحادیه ها ، اداره ثبت ، وزارتخانه های مختلف ، مراکز آموزشی مربوط به دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش ، بیمارستان ها و .... شدند .

در بازرسی از اسناد مجعول بدست آمده از مخفیگاه متهم ، کارآگاهان موفق به شناسایی سند مالکیت متعلق به یک مرکز تجاری در منطقه زعفرانیه شدند که متهم با جعل اسناد متعلق به این ملک و معرفی خود به عنوان مالک قصد داشته تا آن را به فروش رساند ؛ در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اداره 13 با شناسایی این واحد تجاری در منطقه زعفرانیه به ارزش تقریبی 10 میلیارد تومان ، اطلاع پیدا کردند که مالک حقیقی آن مدت ها پیش فوت کرده و متهم قصد داشته تا با سوء استفاده از همین موضوع و با تهیه اسناد مجعول اقدام به فروش این ملک نماید که پیش از هرگونه اقدام در این خصوص دستگیر شد .

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور،معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات از متهم در مراحل اولیه قرار داشته و برابر هماهنگی بعمل آمده با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 33 تهران،متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شرور محله به دختر 17 ساله / این دختر همه عفتش را باخت فیلم وحشتناک حمله شرور خطرناک تهران به مغازه جگرکی / او هنگام فرار در فرودگاه دستگیر شد 14+ شیطنت یاسر هاشمی تفریح زشت شیوخ عرب در قزاقستان+عکس میهمانان شیطان صفت سولماز 16 ساله را محاصره کردند! سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس این دختر آملی به جنگیدن عادت دارد + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف گردن ملکه بوالهوس زیر گیوتین! تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم اعتراف دختر و پسر جوان به آدمکشی در مشهد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه کلاهبرداری Fraud پلیس Police زندان Prison کلاهبرداری اخبار حوادث عکس مرد دسیسه فروش زعفرانیه عکس ایران قتل فیلم روزنامه جوان زنان دستگیر شد زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!