Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:08:58 GMT

مستندسازان اربعین مورد احترام من هستند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۱۲۷۶

مستندسازان اربعین مورد احترام من هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید ذوالفقار توفیق الیاسری شب گذشته در گفتگو با رادیو اربعین در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره جایزه جهانی اربعین با بیان این مطلب افزود: وقتی فیلم و عکس های هنرمندان مستندساز را در حوزه اربعین می بینم با دیده اکرام و اجلال به آنها نگاه می کنم.

وی اظهار داشت: ملت ایران و عراق با مشترکات تاریخی ، سیاسی، فرهنگی و دینی به عنوان قبضه دو دست در کنار هم هستند و ما آنها را یک ملت می دانیم و امیدواریم در این مسیر همواره کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارداران سفارت ترکیه در ایران نیز در گفتگو با رادیو اربعین گفت: راهپیمایی اربعین عامل وحدت مسلمانان است و ما هر آن چه که نشان دهنده وحدت باشد ما از ان حمایت می کنیم.

وی نقش رسانه و ارتباطات را در انتشار پیام اربعین به جهان محوری دانست و گفت: دنیای امروز دنیای رسانه هاست و فعالیت در این بخش بهتر جواب می دهد.

چهارمین دوره جایزه بین المللی اربعین دیشب در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به کار خود پایان داد.

کد خبر 4441002

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد یاسوج شیراز سنندج موکب مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر