Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرود 3 هزار نفری دانش آموزان به پاس گراميداشت ياد و خاطره 3 هزار شهيد استان قزوين صبح امروز با حضور دانش آموزان قزوینی و مسوولان نظامی استان در گلزار شهدای شهر قزوين و در راستای كنگره ملی 3 هزار شهيد استان قزوين برگزار شد.

این مراسم که در گلزار شهدا و در جوار آستان مقدس امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد، به طور نمادین و در جهت آمادگی اجرا در حضور مدعوین کنگره ملی سه هزار شهید استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برگزاری این همایش آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مشارکت داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مراسمی از ۵۳ دانش آموز نخبه علمی والمپیادی شهرستان آمل با رتبه کمتر از ۲ هزار که در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی موفق به ورود دانشگاه‌های معتبر کشوری شدند، تجلیل شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان آمل با بیان اینکه این شهرستان دارای افتخارات و مفاخری ارزشمند است، گفت: این نخبگان و دانش‌آموزان از برترین‌های علمی این شهرستان محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، افزود: دانش آموزانی که تجلیل شدند در یک سال گذشته رتبه کمتر از دو هزار را در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی کسب کردند و یا در المپیاد‌های علمی و نیز در المپیاد بین المللی فیزیک و شیمی وزیست شناسی رتبه کسب کردند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهرستان در سال‌های اخیر با هدف ایجاد انگیزه میان سایر دانش آموزان برگزار می‌شود و امسال در شانزدهمین سال آن از تعداد ۵۳ نخبه علمی و کنکور دانشگاه‌ها تجلیل شد.

مدیرآموزش و پرورش آمل با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان عزیز آینده کشور را می‌سازند و ما باید از آن‌ها حمایت کنیم، تصریح کرد: سخت‌ترین موضوع توجه به استعداد‌های طبیعی است که باید آنها را در تحصیل هدایت کرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، با اعلام اینکه معلمان باید استعداد‌ها را کشف کنند، افزود: هر انسانی استعدادی دارد که باید معلم مربوطه آن را کشف کند و دانش آموز را به سمت رشد سوق دهد.

وی، با تاکید براینکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی متناسب با ارزش‌های الهی است، اضافه کرد، در اجرای مفاد این سند مهم و جریان فرهنگی معلم نقش اول و بی نظیری را ایفا می‌کند.

مدیرآموزش وپرورش آمل، برگزاری آیین تجلیل ازنخبگان علمی والمپیادی را نوعی قدرشناسی این نهاد از تلاش‌های دانش آموزان مستعد ونخبه اعلام کرد وگفت، این اقدام همچنین باعث ایجاد انگیزه برای دانش آموزان فعلی که درحال تحصیل هستند و باعث خواهد شد تا از دانش آموزان نخبه الگوگیری کنند.

شهرستان آمل دارای حدود ۶۷ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • برگزاری مراسم شکرانه عملیات دانش آموزی «میدان ۱۴۰۲» در مشهد
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند