Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:17:10 GMT

زائران از حمل هر دارویی به عراق خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۲۵۷۶

رکنا: جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: زائران اربعین حسینی که عازم عتبات عالیات هستند از حمل هر دارویی با خود به عراق خودداری کنند.

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی جانشین رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا شامگاه گذشته در جریان بازدید از مرز بین المللی شلمچه گفت: قانون Law کشور عراق در برخورد با مواد مخدر و برخی داروهای روان گردان بسیار شدید است لذا زایران داروهایی که دارای کدوئین هستند با خود به کشور عراق حمل نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی داروهای کدوئین دار در کشور عراق حکم مواد مخدر را دارند و نیروی انتظامی مستقر در مرزهای سه گانه مانع حمل اینگونه داروها از سوی زایران می شوند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: زائران با هماهنگی و دریافت مجوزهای لازم می توانند داروهای مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

سردار رضایی ادامه داد: هر ساله خدمت رسانی به زائران بهتر می شود و امسال نیز نیروی انتظامی در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین کنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنگ تر و موثرتر وارد شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرزهای مجاز با تمام قوا و توان مستقر شده تا بتوانند زمینه عبور آسان زائران را از مرزها مهیا کند و بدون کوچکترین دغدغه تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ناجا تلاش می کند افرادی که بعنوان زائر وارد خاک عراق می شوند دچار مشکل نشوند.

سردار میرزایی افزود: ناجا با تمامی امکانات،از جمله سگ های مواد یاب و افراد با تجربه و چهره شناس در مرزها مستقر است تا با افراد متخلف برخورد کند.

وی گفت: با همکاری مرزبانی و دیگر بخش های ناجا این امکان مهیا شده که زائران در کمال آرامش، آسایش و روان در مرزهای سه گانه تردد کنند.

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر در استان خوزستان یکی از مبادی تردد زائران اربعین حسینی است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت خانم دکتر زیبایی با چند مرد در مطب دختر خواهرش در شهرک غرب + فیلم گفتگو تجاوز شرور محله به دختر 17 ساله / این دختر همه عفتش را باخت فیلم وحشتناک حمله شرور خطرناک تهران به مغازه جگرکی / او هنگام فرار در فرودگاه دستگیر شد 14+ شیطنت یاسر هاشمی تفریح زشت شیوخ عرب در قزاقستان+عکس میهمانان شیطان صفت سولماز 16 ساله را محاصره کردند! سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس این دختر آملی به جنگیدن عادت دارد + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف گردن ملکه بوالهوس زیر گیوتین! تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم اعتراف دختر و پسر جوان به آدمکشی در مشهد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police مواد مخدر Drugs قانون Law رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق ناجا عتبات عالیات اربعین عکس ایران فیلم قتل روزنامه دستگیر شد جوان زنان زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم