Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:27:09 GMT

آثار چهار نقاش زن در نمایشگاه نقاشی «دلواره رنگ‌ها»

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۲۵۸۰

آثار چهار نقاش زن در نمایشگاه نقاشی «دلواره رنگ‌ها»

به گزارش خبرگزاری مهر، تابلوهای نقاشی سحر صنیعی، نگار روحانی، ستانه مهمان‌نواز و محدثه خسروی در قالب نمایشگاه گروهی با عنوان «دلواره رنگ‌ها» روی دیوار نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا می‌روند.

نمایشگاه نقاشی «دلواره رنگ ها» نمایشگاه گروهی است که انواع مختلفی از نقاشی های مدرن را به نمایش گذاشته است. «دلواره رنگ ها» با حضور چهار نقاش زن که هر کدام کارنامه هنری خود را دارا هستند و در عرصه هنر نقاشی توانمندی های لازم را داشته اند مجموعه ای از نقاشی های انتزاعی را گردهم آورده اند و نوعی تجربه جدید از هنر را به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه تابلوهای آبستره سحر صنیعی، خط نقاشی ستانه مهمان نواز و رنگ آبرنگ‌های نگار روحانی و سوررئال‌های محدثه خسروی فضایی را ایجاده نموده تا هر مخاطبی با سبک و سلیقه ای که دارد از دیدن این آثار نهایت لذت را ببرد.

در نمایشگاه «دلواره رنگ ها» ۳۵ اثر روی بوم با ابعاد مختلف به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز شنبه ۵ آبان افتتاح می شود و تا روز ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه گروهی می‌توانند طی روزهای ۵ تا ۱۵ آبان، ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا در نشانی شهرک غرب (قدس)، فاز ۶، خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

کد خبر 4441122 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای ابن سینا نقاشی نمایشگاه نقاشی اربعین ۹۷ تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی هالیوود موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی رادیو برنامه رادیویی انیمیشن اربعین 97 مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

سید روح الله حسینی، رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است.

حسینی افزود: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، چهارشنبه(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۴ بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه ۲۵ غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها