Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانم که پرسپولیسی‌ها، روزهایی فوق‌العاده و استثنایی رو پشت سر می‌گذارند و من واقعا نمی‌توانم میزان خوشحالی خودم را بیان کنم.

وی ادامه داد: آن چه این موفقیت را زیبا کرد مشکلاتی است که پرسپولیس با آنها علاوه بر مشکلات همیشگی دست به گریبان بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت این وضعیت، کار مهمی بود که انجام داد. بازیکنان واقعا با غیرت و عالی کار کردند تا به آنها افتخار کنیم. بزرگی برانکو و کاری که انجام داد هم که اصلا جای صحبت ندارد. او خارق العاده کار کرده است و همه این خوشحالی‌ها با خوشحالی هواداران و دیگر مردم کشورم مضاعف می‌شود.

مهدوی‌کیا اضافه می‌کند: روزهای بزرگ زیادی را در دوران فوتبالم شاهد بودم و بازی برگشت پرسپولیس با السد که آن را مستقیم تماشا می‌کردم قطعا یکی از آنها بود. به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی‌کنید. آن قدر روی میز  کوبیدم که هنوز دستم درد می‌کند.

او که در زمان بازیگری در فوتبال آلمان به یکی از محبوبترین چهره‌ها بدل شده بود، اضافه می‌کند: من در تیم نیستم ولی ناگفته پیداست، موفقیت امروز پرسپولیس، حاصل اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین تیم و مدیریت باشگاه است.

پرسپولیس در وضعیتی به این مرحله رسیده است که تیم‌های دیگر در مواجهه با آن دچار نزول می‌شوند. این روند را باید حفظ کرد. حمایت هواداران هم بی‌نظیر است. امیدوارم در فینال هم شاهد اتفاقات خوب باشیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم هرچند حضور در فینال با این شرایط سخت خود در حکم قهرمانی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد