Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستان، «شهزاد اکبر» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان با «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس در لندن، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین در مورد تبادل مجرمان و زندانیان و همچنین همکاری های قانونی جهت بازگردادن پول هایی که از طریق  پولشویی و روش های غیر قانونی از پاکستان به انگلیس منتقل شده است، به بحث و تبادل نظر پر داختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان همچنین با رئیس اداره مبارزه با فساد انگلیس و نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان و پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است که وزیر کشور انگلیس اخیرا طی سفر خود به پاکستان در دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور، گفت که مبارزه با جرائم سازمان یافته، قاچاق انسان، پول شویی و به خصوص نحوه افزایش امنیت در منطقه از جمله موضوعاتی هستند که می توانند باعث همکاری مشترک دو کشور شوند.  

ساجد جاوید اضافه کرد: پاکستان و انگلیس می توانند تفاهم نامه مشترک چند منظوره ای داشته باشند و به این ترتیب منافع یکدیگر را تضمین کنند.  

لازم به ذکر است که «عمران خان» نخست وزیر پاکستان پس از پیروزی در انتخابات به بازگرداندن اموال مردم پاکستان که طی سال های گذشته به صورت غیر قانونی توسط برخی از سیاستمداران سابق این کشور به لندن منتقل شده، تاکید بسیار کرد.

گفتنی است سیاستمدارانی چون «نواز شریف» و «آصف علی زرداری «ازجمله کسانی هستند که اموال بسیاری در خاک انگلیس دارند.

کد خبر 4441085 بنفشه اسماعیلی

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس پاکستان ساجد جاوید مبارزه با فساد مالی اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عراق فلسطین افغانستان محمد بن سلمان ایران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس