Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، سرهنگ مختار پناهی عنوان کرد: نیمه شب گذشته برابر گزارش مرکز پیام، مبنی بر وقوع تصادف در بزرگراه "قم –سلفچگان" در کیلومتر 21، بلافاصله مأموران پلیس راه و انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: در این حادثه مسافر یک دستگاه اتوبوس از عرض بزرگراه عبور کرده و خودرو سمند با آن برخورد می کند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پناهی علت حادثه را برابر نظر کارشناسان این پلیس، "عدم توجه به جلو راننده سمند ناشی از خستگی و خواب آلودگی" اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان قم ضمن تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، تاکید کرد: رانندگان از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز ،استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ،انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عدم توجه به جلو راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت