Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خالد الفالح وزیر نفت عربستان، روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی الاخباریه گفت: "آمریکا علیرغم تحریم کنفرانس سرمایه گذاری آینده، به عنوان یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد عربستان سعودی، باقی خواهد ماند. " به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از رویترز، خالد الفالح وزیر نفت عربستان، روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی الاخباریه گفت: "آمریکا علیرغم تحریم کنفرانس سرمایه گذاری آینده، به عنوان یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد عربستان سعودی، باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
کنفرانس سه روزه سرمایه گذاری موسوم به داووس صحرا در ریاض به دلیل نقش عربستان در پرونده جمال خاشقجی از سوی شمار زیادی از سیاستمداران غربی و تجار بزرگ جهانی مورد تحریم قرار گرفت.
الفالح گفت: "آمریکا بخش مهمی از اقتصاد عربستان سعودی باقی خواهد ماند، زیرا منافعی که ما را به هم وصل می‌کنند، قویتر از آن هستند که با کمپین تحریم این کنفرانس، تضعیف شوند. "
شایان ذکر است که این اظهارات وزیر نفت عربستان در حالی بیان می‌شود که ترامپ روز گذشته در ادامه سخنرانی‌های انتخاباتی خود در ایالت ویسکانسین، بدون نام بردن مستقیم از عربستان سعودی، ضمن تاکید مجدد  بر مواضع خود مبنی بر لزوم پرداخت پول توسط متحدان ثروتمند واشنگتن به آمریکا، از آنان با نام حاکمان دیکتاتور یاد کرد.
ترامپ گفت: "ما باید از منافع مردم آمریکا حفاظت کنیم البته به دیگر کشور‌ها کمک خواهیم کرد، اما نمی‌توانیم شاهد وضعی باشیم که در آن هزینه‌های حفاظت از ارتش‌های کشور‌های بسیار بسیار ثروتمند را بدهیم. من به برخی از این کشور‌ها سفر کرده‌ام، نمی‌دانم که اسامی این کشور‌ها را به شما بگویم یا نه، خوب زیاد هم مهم نیست چرا که کشور‌های زیادی هستند. من به آن‌ها گفتم آقای نخست‌وزیر، آقای رئیس‌جمهور، آقای پادشاه، آقای دیکتاتور، هر آقای کوفتی که ما حفاظتتان می‌کنیم، شما باید شروع به پرداختن هزینه حفاظت خود کنید؛ باید هزینه‌ش را بپردازید. "
پیشتر نیز ترامپ به پادشاه عربستان هشدار داده بود که عربستان بدون حمایت آمریکا دو هفته هم دوام نخواهد آورد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان وزیر نفت آمریکا تحریم خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان