Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با اعلام دبیرخانه جشنواره به پایان رسید و در استقبالی خوب حدود دو هزار و ۷۰۶ دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه ثبت نام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت با اعلام دبیر خانه جشنواره در وزارت بهداشت به پایان رسید و در مدت ۲۰ روز حدود دو هزار و ۶۰۷ دانشجو اقدام به ثبت نام در سامانه این جشنواره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان آثار ارسالی حدود ۴۶۳ دانشجو به مرحله رقابت درون دانشگاهی راه یافتند که داوری مرحله دانشگاهی از تاریخ دوم آبان ماه آغاز و تا تاریخ ۱۴ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به ترتیب از دانشگاه‌های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز می‌باشد.

تلاش برای ارتقای کمی و کیفی جشنواره دانشجوی نمونه از اهداف اصلی کمیته برگزاری در سال جاری و جشنواره بیست و سوم بوده است که برای تحقق این هدف سامانه ثبت نام و داوری جشنواره دانشجوی نمونه در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طراحی شد. بر این اساس تلاش شده است تا سامانه جدید ضمن رفع اشکالات سامانه قبل، دارای قابلیت بالاتری جهت تسهیل ثبت نام و داوری مستندات دانشجویان باشد.

دانشجویان در این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای، دکترای تخصصی و دستیاری با یکدیگر رقابت می‌کنند و کسانی که بیشترین امتیاز را در سه سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب کنند در مرحله دانشگاهی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

آن دسته از دانشجویانی که امتیاز ۶۰ به بالاتر را کسب می‌کنند به عنوان نماینده دانشگاه وارد مرحله کشوری شده و مستندات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در نهایت ۱۳ دانشجوی برتر به تفکیک مقاطع تحصیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند که در مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده در جشنواره دانشجوی نمونه، معاون اول رئیس جمهور حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره دانشجوی نمونه علوم پزشکی داوری مرحله دوم دانشجوی نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور؛ دامنه تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین به دیگر دانشگاه‌های استرالیا نیز کشیده شد.
دامنه تحصن دانشجویی حمایت از فلسطین که از هفته پیش در دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی استرالیا آغاز شد؛ با ایجاد اردوگاه‌های مشابه در دانشگاه‌های پرت، کوئینزلند، آدلاید و کانبرا، گسترش یافت.
دانشجویان معترض از موسسات آموزشی و دانشگاهی خواستند روابط خود را با سازندگان سلاح که برای ادامه جنایات در غزه تسلیحات در اختیار رژیم صهیونیستی می‌گذارند؛ قطع کنند.
اعترضات ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه ویکتوریا نیز با واکنش برخی دانشجویان یهودی داغ‌تر شد.
البته شورای یهودیان استرالیا بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رسمی ادعای تهدید علیه دانشجویان یهودی را در این اعتراضات به شدت رد کرد.
بیانیه‌ای که راه سوءاستفاده تبلیغاتی حامیان صهیونیسم را از این تحصن مشروع، مسدود کرد.
دانشجویان استرالیایی تاکید کرده اند: تا زمانی که پاسخی برای خواسته هایشان نگیرند در اردوگاه‌های همبستگی با فلسطین می‌مانند و به تحصن خود ادامه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

۱) دانشجوی استرالیایی
۲) دانشجوی استرالیایی
۳) نوآه لوون - نماینده اتحادیه دانشجویان یهودی استرالیا
۴) دانشجوی استرالیایی

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا