Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این تیم هواداران پرشماری داشته و از تیم های بزرگ و سابقه دار به شمار می رود و با کناره گیری پیروز قربانی به دنبال گزینه قدرتمندی در سکان هدایت آن هستیم.
مجید حیدری با اشاره به اینکه گزینه قدرتمندی سرمربی‌گری تیم فوتبال سردار بوکان را بر عهده می‌گیرد، افزود: جایگزین قربانی طی چند روز آینده مشخص و به تیم سردار بوکان ملحق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص مشکلات مالی در باشگاه سردار بوکان بیان کرد: تا این لحظه، باشگاه تمامی تعهدات مالی خود را به طور کامل اجرا کرده و تنها مبلغ مالی که پرداخت نکرده، 17 میلیون ریال به یک بازیکن و 2 مربی بوده و سایر کادر فنی و بازیکنان نیز پاداش و حقوق خود را دریافت کرده اند.
به گزارش ایرنا، پیروز قربانی پس از تساوی برابر مقاومت تهران، استعفای خود را تقدیم مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان کرد که این استعفا پس از چند روز پذیرفته شد.
تیم فوتبال سردار بوکان با پنج تساوی و یک برد و با یک بازی کمتر با هشت امتیاز در رده های پایین جدول رده بندی لیگ دسته 2 کشور قرار دارد.
باشگاه فوتبال سردار در سال 1379 در شهر بوکان بنیان گذاری شد.
این باشگاه هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازی می کند و تنها نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته 2 فوتبال کشور است.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی حقوق فوتبال ایران کادر فنی و بازیکنان مشکلات مالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم