Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا دارابی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته بیمه سلامت در مشهد افزود: گرچه به همت دولت خدمتگذار خدمات پزشکی و بیمه به دورترین نقاط روستایی رسیده اما هنوز لزوم فرهنگ سازی احساس می شود تا بیمه شدگان به موقع و بجا از خدمات بیمه ای استفاده کنند.
وی ادامه داد: بیمه الکترونیک نیز از جمله خدماتی است که می تواند به شتاب در کار کمک کند و خوشبختانه این گام در خراسان رضوی برداشته شده و در مراحل اولیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پرونده الکترونیک برای همه بیمه شدگان در استان تهیه و حدود 45 درصد آنها بارگذاری شده و بقیه نیز در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مفاد اجرایی طرح بیمه سلامت زمانی تمام و کمال قابل اجرا است که منابع مالی پایدار برای اجرای آن در اختیار باشد. در اجرای این طرح ملی جامعه پزشکی خراسان رضوی مطالبات فراوانی از ما دارد که نتوانسته ایم آنها را جبران کنیم اما با وجود این کمبودها خدمات در هیچ زمینه ای متوقف نشده و ارائه آن ادامه دارد.
مدیر بیمه سلامت خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در کل کشور 40 میلیون نفر معادل 60 درصد کل جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند. خراسان رضوی با حدود سه میلیون 637 هزار نفر بیمه شده جمعیت جایگاه ویژه ای در این زمینه دارد.
دکتر علیرضا رمزی افزود: تعداد بیمه شدگان خراسان رضوی پارسال نسبت به سال 1392 حدود شش و شش دهم درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: علاوه بر مراکز وابسته به شش دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی در خراسان رضوی هم اینک 31 مرکز بهداشت شهرستانها، 290 مرکز بهداشتی درمانی روستایی با 504 پزشک و 399 ماما به حدود دو میلیون جمعیت ساکن روستاهای این استان خدمات می دهند.
وی نیز بر لزوم اختصاص اعتبارات پایدار برای اجرای طرحهای بیمه سلامت تاکید و بیان کرد: پارسال 193 میلیارد تومان از محل در آمد صندوقها کسب شده در حالی که در همین مدت میزان هزینه درمان مشمولان بیمه هزار و 467 میلیارد تومان بوده است.
27 مهر تا سوم آبان ماه به عنوان 'هفته بیمه سلامت نامگذاری' شده است.
6070/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی الکترونیک خراسان رضوی درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی منابع مالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین حسنی مدیرعامل خیریه نورآوران سلامت گفت: کلینیک سیار نورآوران سلامت در بخش‌های دندانپزشکی و چشم پزشکی تا تیر ماه امسال در بخش عمارلوی شهرستان رودبار دایر است و مردم ابن بخش در مدت استقرار این کلینیک سیار می‌توانند از خدمات پزشکان، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: قرار است به زودی، اتاق عمل این کلینیک هم برای بیمارانی که نیاز به عمل جراحی داشته باشند راه اندازی شود.

مدیر عامل خیریه نورآوران سلامت همچنین گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار بیمار از ۲ هزار متخصص چشم پزشکی، اپتومتری و دندانپزشکی این کلینیک سیار، در ۷۰ سفر استانی، خدمات درمانی رایگان دریافت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • در نظر داریم امسال حدود ۱۱ هزار معلم در خراسان رضوی جدید جذب کنیم
  • راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی