Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر ایمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 2 میلیارد ریال از کمک های صورت گرفته به صورت نقدی و سایر کمک ها غیر نقدی و خدماتی بوده که 10 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش نشان می دهد.
وی افزود: کمک های جمع آوری شده در راستای نیازهای مددجویان زیر پوشش شهرستان آران و بیدگل در زمینه های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسایل ضروری تخصیص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل یادآور شد: مردم این شهرستان افزون بر 11 میلیارد ریال در یک سال گذشته به مدد جویان زیر پوشش کمک کردند که یک میلیارد و 990 میلیون ریال در بخش دولتی و 9 میلیارد و 300 میلیون ریال در بخش غیر دولتی جذب شد.
وی به نقش پر رنگ نیکوکاران در کمک به بهزیستی در زمینه های گوناگون عنوان کرد: اجرای برنامه های این سازمان تنها با اعتبارهای دولت تحقق نخواهد یافت و این امر نیازمند مشارکت های مردم به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی می باشد.
ایمانیان همچنین با تاکید بر بهره برداری از همه ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف گفت: 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصفهان بهزیستی جامعه درمان سرمایه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است