Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:03:30 GMT

وزیر نیرو نباید کشاورزان اصفهانی را بازخواست کند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۴۳۶۴

وزیر نیرو نباید کشاورزان اصفهانی را بازخواست کند

به گزارش خبرنگار مهر،‌ حسن کامران ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز اهمیت آب کمتر از نفت نیست و بعد از نفت، آب باید اولویت قرار گیرد و وزیر نیرو به خاطر عدم اجرای مصوبات آب باید محکوم شود.

وی با بیان اینکه بارها از وزیر نیرو به خاطر عدم پرداخت حقابه داران کشاورزان اصفهان و تعلل در اجرای مصوبات آب سوال کردیم اما پاسخ وی قانع کننده نبوده است،‌ افزود: وزیر نیرو از سوی مجلس کارت زرد گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح بهشت آباد با مطالبه عمومی اجرایی می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر نیرو باید از سوی وزیر اطلاعات به خاطر عدم ارائه یک میلیون و  ۵۹۲ هزار متر مکعب از حق‌آبه مورد مواخذه قرار گیرد، ادامه داد: امروز تنها مردم می توانند به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود یابند و طرح بهشت آباد فقط در صورت مطالبه عمومی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از نمایندگان استان اصفهان بودجه ای که به آنها از سوی مجلس اختصاص یافت را برای آب تخصیص دادند،‌ گفت: با تامین منابع مالی سد کوهرنگ تا دو سال دیگر این سد به اتمام خواهد رسید.

کامران به فساد زیاد در جلسات تلفیق اشاره کرد و افزود: مذاکرات تلفیق نیز مانند سایر جلسات مجلس باید مستقیم پخش شود چون این جلسات فساد زیادی در خود دارد.

وی با اشاره به اینکه من مخالف حقوق مادام العمر برای نمایندگان مجلس هستم و تاکنون با این موضوع مقابله کردم،‌ ادامه داد: نمایندگان سفر خارجی می‌روند و علاوه بر هزینه رفت و آمد و اقامت که از جیب مردم می‌رود، دلار سفرشان هم از جیب مردم می‌گیرند.

سفرهای خارجی نمایندگان مجلس زیر ذره بین باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس هنوز غذای اشرافی گری می خورند، اضافه کرد: چه ایرادی دارد حاکمان هم غذای فقیران را بخورند مگر در جبهه فرماندهان مانند سایر رزمندگان نان و پنیر نمی‌خوردند اما امروز مدیران حاضر به چنین کاری نیستند.

وی با بیان اینکه باید چمدان نمایندگان مجلس هم همچون سایر مردم مورد بازرسی قرار گیرد،‌ ادامه داد: باید هر مدیری که از سفر خارجی می‌آید چمدانش بازرسی شود تا ولو یک عطر خارجی آورده است جلوی چشمش آتش بزنند.

کامران گفت: از رئیس مجلس نیز شکایت کردم که چرا به ۳۹ هزار میلیارد تومان از بودجه بی‌توجهی کرده است.

کد خبر 4441241

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن کامران زاینده رود نمایندگان مجلس وزارت نیرو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد یاسوج شیراز سنندج موکب مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است

«محمد دهقان» معاون حقوقی رییس‌جمهور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: امیدوارم مردم در دور دوم انتخابات با احساس مسوولیت شرکت کنند و انتخابات خوبی در این مرحله داشته باشیم و شاهد شروع با افتخار مجلس دوازدهم در هفتم خرداد ۱۴۰۳ باشیم.

وی افزود: خوشبختانه چهره‌های جدید به مجلس راه پیدا کرده‌اند که می‌توانند ایده‌های تازه‌ای به نمایش و اجرا بگذارند؛ این خاصیت انتخابات است که به صورت مداوم از کف جامعه، جوانان و متخصصین رویش کرده و بالا می‌آیند؛ آنان نظرات جدیدی برای حل مشکلات کشور ارایه می‌کنند و به تجربیاتی که در گذشته داشتیم، اضافه می‌کنند.

لزوم مسابقه بین شهرهای کشور برای «جذب سرمایه‌گذاری»

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در دوره جدید مجلس، حدود ۱۰۰ نفر افراد و چهره‌های کاملاً جدید داریم؛ تعدادی از نمایندگان ادوار هم به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند؛ همچنین نزدیک به ۱۱۰ نفر نمایندگان از مجلس یازدهم به دوره دوازدهم راه پیدا کرده‌اند؛ این آمارها نشان می‌دهد که آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌های نو به مجلس دوازدهم راه پیدا کرده‌اند.

دهقان با اشاره به شعار سال گفت: امیدواریم با توجه به اولویت کشور که مسایل اقتصادی است و به خصوص با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، نمایندگان مجلس آینده بتوانند نقشی ویژه در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم مردم وارد صحنه شوند، طبیعتاً نمایندگان که به صورت روزانه با اقشار مختلف سر و کار دارند باید در جذب سرمایه‌گذاران مؤثر باشند؛ بین شهرهای کشور باید مسابقه برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

سرمایه بزرگ «۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی» برای کشور

عضو هیأت‌رییسه مجلس نهم با اشاره به فرصت نقدینگی بالا در کشور اظهار کرد: ما نزدیک ۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور داریم که سرمایه بزرگی است؛ بخشی از ایرانیان خارج از کشور هم سرمایه دارند و قطعاً حاضر هستند، در زادگاه خود آن را هزینه کنند و نامی نیک از خود به جا بگذارند.

معاون حقوقی رییس‌جمهور افزود: بنابراین اگر فرمانداران و نمایندگان مجلس از هر شهرستان، این افراد را شناسایی و از آن‌ها با احترام دعوت به کار و سرمایه‌گذاری کنند، دولت هم قطعاً از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

دهقان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور، توقع مردم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه دولت حمایت از سرمایه‌گذاران است. بنابراین بهترین کسانی که می‌توانند در جذب سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی، نقش ایفا کنند، نمایندگان مجلس دوازدهم خواهند بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: من از نمایندگان مجلس دوازدهم دعوت می‌کنم تا کمک کنند و تقاضا دارم وارد میدان شوند؛ دولت این آمادگی را دارد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای کار در کشور جذب کند.

کد خبر 6090344

دیگر خبرها

  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد