Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سردسته باند اراذل و اوباش خیابان ستارخان هنگام فرار در مرز بازگان دستگیر شد.

حجم ویدیو: 20.39M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش گروه  حوادث رکنا، سرهنگ سید کریم موسوی رئیس عملیات پلیس Police امنیت فاتب در حاشیه چهارمین مرحله طرح برخورد با مزاحمان و اراذل و اوباش پایتخت اظهار کرد: اعضای یک باند 5 نفره که از اراذل سطح یک پایتخت هستند، توسط پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد در  چند روز گذشته به یک بستنی فروشی در خیابان ستارخان حمله کردند و با ایجاد رعب و وحشت به وسیله قمه و شمشیر نسبت به جمع آوری وسایل داخل این واحد صنفی اقدام کردند.

سرهنگ موسوی گفت: سردسته این باند که در درگیری هیچ دخالتی نداشت و فقط از بیرون اعضای باند را رهبری می‌کرد، در حالی که با یکی از همدستانش قصد خروج از کشور را داشتند طی یک عملیات توسط پلیس امنیت در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شدند.

در همین رابطه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اشخاصی که بخواهند با گردن کلفتی در سطح شهر برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کنند، گردنشان شکسته خواهد شد.

وی افزود: پلیس و دستگاه قضایی در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان فضای اجتماعی شهر مصمم است و طبق قانون Law با اشخاصی که بخواهند برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و رفتارهای ناشایست انجام دهند، برخورد خواهد شد. افراد متخلف از کارشان درس عبرت بگیرند و از انجام اعمال خود پشیمان شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ آیت الله در ابهام! / فائزه بازهم از رادیو اکتیو گفت! این دزد عشق زندان دارد! / او در آبادان چه کرد؟! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس دستگیری خبرنگار هتاک در نقطه صفر مرزی! / او قصد ترک ایران را داشت عکس یادگاری سید حسن مدرس پس از ترور / او 4 گلوله خورد و زنده ماند بن سلمان در فایل صوتی شکنجه مرگبار خاشقجی نقش داشت! / رییس سازمان سیا متقاعد شد اقدام زشت خانم دکتر زیبایی با چند مرد در مطب دختر خواهرش در شهرک غرب + فیلم گفتگو فیلم وحشتناک حمله شرور خطرناک تهران به مغازه جگرکی / او هنگام فرار در فرودگاه دستگیر شد 14+ میهمانان شیطان صفت سولماز 16 ساله را محاصره کردند! سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم اعتراف دختر و پسر جوان به آدمکشی در مشهد + عکس تفریح زشت شیوخ عرب در قزاقستان+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث رکنا پلیس Police قانون Law اخبار حوادث اراذل و اوباش وحشت مرد فیلم ستارخان عکس ایران قتل فیلم روزنامه دستگیر شد جوان زنان زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد