Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:42:05 GMT

خانه بومگردی روستای چشمه بید ایلام افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۴۴۴۴

خانه بومگردی روستای چشمه بید ایلام افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی ایلام روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه بومگردی روستای چشمه بید ایلام گفت: برای ساخت و تجهیز این خانه بومگردی با سه نفر اشتغالزایی پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
عبدالمالک شنبه زاده افزود: این نخستین خانه بومگردی در استان ایلام است که از صفر تا 100 ایجاد شده و دیگر خانه های بومگردی سطح روستاهای استان ایلام تنها تجهیز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: هم اکنون ساخت و تجهیز 60 خانه بومگردی در دست ساخت است و 15 خانه بومگردی نیز به بهره برداری رسیده است.
گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از پایانه مرز بین المللی مهران بازدید و در جریان روند تردد زائران اربعین قرار گرفت.
علی اصغر مونسان در این دیدار گفت: بنا بر تاکید رئیس جمهور همه دستگاه ها وظیفه دارند بنحوی عمل کنند که زائران با آرامش و بدون مشکل از مرز تردد کنند.
وی افزود: ساماندهی جمعیت عظیم زائران اربعین کار سختی است و همه امور در کنترل ما نیست به همین دلیل در این زمینه هماهنگی های لازم با کشور عراق انجام شده است.
مونسان گفت: راهپیمایی عظیم اربعین به لحاظ مدیریت ملی حائز اهمیت است و مردم به آن توجه و مورد رصد قرار می دهند، سازمان میراث فرهنگی نیز هر اقدامی را به تسهیل تردد زوار اربعین کمک کند انجام خواهد داد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز گذشته وارد استان ایلام شد و از کاخ فلاحتی شهر ایلام بازدید و بازارچه دائمی صنایع دستی ایلام را افتتاح کرد.
6032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سرمایه گذاری صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری عراق معاون رئیس جمهور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی