Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران تیم‌های دایره تجسس کلانتری مشهد دریک عملیات ضربتی و با پیگیری سرنخ‌های موجود توانستند، عامل اصلی سرقت‌های تلفن همراه را چهره زنی و شناسایی کنند.
آقا بیگی افزود: ماموران کلانتری شهید فیاض بخش متهم پرونده را پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی در حوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این جوان ۲۳ ساله که سابقه کیفری نیز دارد در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شد و تاکنون به ۳۵ فقره موبایل قاپی‌های خیابانی اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهم ادامه دارد، گفت: متاسفانه، آنچه در این پرونده تکرار می‌شود نگرانی و اضطراب تعدادی از مال باختگانی است که از احتمال انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی ثبت شده در حافظه گوشی تلفن همراه شان در هراس هستند.
سرهنگ‌آقا بیگی افزود: در این باره بار‌ها به شهروندان هشدار داده ایم که ضمن توجه به اصول مراقبتی در نحوه استفاده از گوشی‌های تلفن همراه در خیابان و حتی داخل خودرو‌های سواری، از ذخیره سازی اطلاعات خصوصی و تصاویر شخصی شان در حافظه گوشی تلفن همراه خودداری کنند چراکه احتمال سوءاستفاده از این اطلاعات در زمان مفقودیت یا سرقت گوشی تلفن و حتی هنگام مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز تلفن همراه وجود دارد.
انتهای پیام//ف. ن     سارق ۳۵ فقره موبایل دزدی دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)