Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@16:43:01 GMT

استیکرها به طور رسمی به واتس اپ آمدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۴۵۸۰

استیکرها به طور رسمی به واتس اپ آمدند

رکنا: مجموعه‌ قابلیت‌های پیام‌رسان واتس اپ گسترش پیدا کرده به طوری که حالا امکاناتی مثل تماس ویدیویی، گذاشتن استوری را هم انجام می‌دهد وحال نوبت آن رسیده که ویژگی استیکر هم به طور رسمی به قابلیت‌های این اپلیکیشن اضافه شود.

درست مثل تصاویر گیف، کاربران iOS می‌توانند به پکیج استیکرهای واتس اپ در منوی فرعی ارسال تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کاربران اندروید برای فرستادن استیکر باید به منوی فرعی جدیدی که به پنجره ایموجی‌ها اضافه شده مراجعه کنند.

واتس اپ به طور پیش‌فرض فقط یک پکیج استیکر در اختیارتان قرار می‌دهد و بقیه را باید به دلخواه خود و به طور دستی دانلود کنید. نکته خوب اینکه امکان اضافه کردن استیکرهای شخص ثالث از سایر منابع را نیز خواهید داشت.

وقتی کسی برایتان استیکر می‌فرستد، می‌توانید با اشاره روی آن به اطلاعات بیشتری در مورد پکیج استیکر و محل دانلود آن برسید. اگر آن را دوست داشتید، مثل تلگرام Telegram قادر هستید که آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان بیفزایید.

برای استفاده از استیکرهای واتس اپ لازم است که در اندروید اپلیکیشن را به نسخه 2.18.329 ارتقاء بدهید. همچنین کاربران iOS برای همین کار باید نسخه 2.18.100 را دانلود کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / شهادت 2 بسیجی در حمله تروریستی کردستان! +اسامی و جزییات مرگ آیت الله در ابهام! / فائزه بازهم از رادیو اکتیو گفت! وحشتناکترین سفر هوایی ایرانی ها به کربلا ! + عکس بسیار عجیب این دزد عشق زندان دارد! / او در آبادان چه کرد؟! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس دستگیری خبرنگار هتاک در نقطه صفر مرزی! / او قصد ترک ایران را داشت عکس یادگاری سید حسن مدرس پس از ترور / او 4 گلوله خورد و زنده ماند اقدام زشت خانم دکتر زیبایی با چند مرد در مطب دختر خواهرش در شهرک غرب + فیلم گفتگو فیلم وحشتناک حمله شرور خطرناک تهران به مغازه جگرکی / او هنگام فرار در فرودگاه دستگیر شد 14+ میهمانان شیطان صفت سولماز 16 ساله را محاصره کردند! سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم اعتراف دختر و پسر جوان به آدمکشی در مشهد + عکس تجاوز شرور محله به دختر 17 ساله / این دختر همه عفتش را باخت تفریح زشت شیوخ عرب در قزاقستان+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تلگرام Telegram تماس تلگرام استیکر دوست واتس اپ عکس ایران قتل فیلم روزنامه جوان زنان زن مرد دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام باشگاه استقلال تغییر کرد

آفتاب‌‌نیوز :

اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشکاه خواهد بود.

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • باشگاه استقلال تغییر نام داد
  • نام باشگاه استقلال تغییر کرد
  • فیلم/ دختر امریکایی که اسرائیلی‌ها را مسخره می‌کند!
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد