Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پنجمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه و خصوصي سازي روز سي‌ام مهر ماه جاري در جزيره کيش آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در نمايشگاه اينوکس 2018 کيش که با حضور رئيس کل بيمه مرکزي، اعضاي هيأت عامل، دکتر ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا، مديران عامل شرکت‌هاي بيمه، فعالان بازار بورس، مديران عامل بانک‌ها و نهادهاي اقتصادي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي جزيره کيش برگزار شد، آخرين دستاوردها، خدمات و محصولات شرکت کنندگان در معرض بازديد مراجعان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيمه دانا به عنوان سومين شرکت بزرگ فعال بيمه‌اي در کشور امسال با برپايي غرفه و با هدف معرفي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي اقتصادي خود در اين نمايشگاه حضور يافت.
پس از پايان مراسم افتتاحيه نمايشگاه که با سخنراني مقامات اقتصادي در سالن همايش‌هاي بين المللي خليج فارس برگزار شد، شرکت کنندگان در مراسم به منظور بازديد از نمايشگاه به محل دائمي آن مراجعه کردند.
غرفه بيمه دانا مورد استقبال گسترده بازديدکنندگان قرار گرفت، اين استقبال به نحوي بود که با حضور دکتر ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مدير عامل بيمه دانا، اعضاي هيأت مديره و برخي از مديران ستادي اين شرکت، ازدحام فراواني مقابل غرفه ايجاد شد تا جايي که بسياري از خبرنگاران براي تهيه خبر و گفت و گو با مديران ارشد اين شرکت به غرفه بيمه دانا مراجعه کردند.
دکتر کاردگر مدير عامل بيمه دانا در ابتدا از غرفه شرکت بازديد و در کنار اعضاي هيأت همراه ضمن استقبال از رئيس کل بيمه مرکزي و اعضاي هيأت عامل، مديران عامل برخي از شرکت‌هاي بيمه و ساير بازديد کنندگان، به منظور بازديد از ساير غرفه‌هاي نمايشگاه به محل آنها مراجعه کردند.
در اين بازديد دکتر کاردگر مدير عامل، دکتر رضا جعفري رئيس هيأت مديره، دکتر سيد مجتبي عطري، دکتر شيرزادي و عبدالحسين پهلوان، اعضاي هيأت مديره، حسين حسيني قائم مقام مدير عامل، عليرضا عاطفي معاون اداري و مالي، دکتر سيد داود حسيني رئيس شوراي فني و برخي از مديران ستادي حضور داشتند.
دکتر کاردگر در اين بازديدها ضمن گفت و گو با مديران عامل شرکت‌هاي بيمه، از نزديک در جريان فعاليت‌ها و توانمندي‌هاي اين شرکت‌ها قرار گرفت.
وي، برگزاري نمايشگاه اينوکس 2018 کيش را فرصت مناسبي براي معرفي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي اقتصادي شرکت‌هاي فعال در عرصه اقتصادي کشور عنوان کرد و خواستار بهره‌گيري مناسب فعالان صنعت بيمه از اين فرصت مناسب به منظور تقويت حضور در بازار شد.
گفتني است: در نمايشگاه اينوکس 2018 کيش، غرفه بيمه دانا عملاً به يکي از پربازديد ترين غرفه‌هاي فعال در نمايشگاه تبديل شد، بطوري که حضور رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران، اعضاي هيأت عامل بيمه مرکزي، مديران عامل شرکت‌هاي بيمه و خبرنگاران، اين غرفه به محلي براي رد و بدل کردن تجربيات و رايزني فعالان بازار صنعت بيمه تبديل شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو