Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:26:15 GMT

اجرای «تلنگر» در باغ موزه قصر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۵۰۰۹

اجرای «تلنگر» در باغ موزه قصر

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «تلنگر» به نویسندگی و کارگردانی مهین نوبخت و با بازی حسین صفدری، مهدی فراهانی، آیسا بابلی، سیاوش ضابط، مانیا فیلوم، امیرحسین بابلی، مهین نوبخت، شاهین بوالحسنی از ۱ تا ۱۵ آبان در سالن نمایش باغ موزه قصر ساعت ۱۷ اجرا می شود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی چنین آمده است: «میثم و کیارش که برای دستبرد به موسسه محل می‌روند پس از دزدی برای تقسیم پولها در کنج خرابه‌ای دچار درگیری شده و هر یک با نفسانیت خویش درگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر مردم محله حاج منان را مقصر می‌دانند و هیچ یک باور نمی‌کنند شب تاسوعا تمامی پولها دزدیده شده باشد و ... .»

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

تهیه کننده: مهین نوبخت، بازیگردان: معین سعیدی، دستیار کارگردان: محمدجواد دلگرم، دستیار تهیه: شاهین بوالحسنی، منشی صحنه: فرناز پتگر، گریم: مریم حسین زاده، موسیقی: شاهین بوالحسنی، عکاس: عاصفه پشت چی و وحید شریفیان، طراح پوستر، نور، دکور و لباس: مهین نوبخت، مدیرصحنه: محمدجواد دلگرم، نور: مهدی فراهانی، علیرضا زارعی، مشاور رسانه:رضا پورزارعی، روابط عمومی: علیرضا زارعی، کارشناس نیم نگاه: داود ترکمان، چاپ و تبلیغات: رسام پخش، حمایت معنوی: موسسه فرهنگی هنری نگاه افق رسانه.

کد خبر 4441307 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 باغ موزه قصر تئاتر ایران اربعین ۹۷ تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند هالیوود موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی رادیو اربعین 97 برنامه رادیویی انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با در مدار قرار گرفتن این مخزن، آب شرب بیش از ۲ هزار نفر از روستاییان منطقه کلهرود به صورت پایدار تأمین می‌شود، اظهار داشت: با اجرای این پروژه آب شرب ساکنان روستاهای کلهرود محله قلعه، سر بیشه و تکلر از توابع شاهین‌شهر و میمه با فشار یکسان تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از اجرای این پروژه مردم منطقه گاهی با افت فشار آب مواجه می‌شدند، افزود: هدف از اجرای این پروژه افزایش حجم ذخیره این مخزن است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حجم محدود مخزن قبلی ۱۵۰ متر مکعبی روستای کلهرود که به دلیل گذر زمان فرسوده شده بود، در برخی از فصول سال باعث سرریز شدن آن و هدر رفت آب می‌شد.

اکبریان افزود: عملیات احداث مخزن بتنی زمینی ۲۵۰ متر مکعبی کلهرود هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان به همراه داشت که از محل اعتبارات عمرانی تأمین شد.

وی به نوسازی شبکه آب روستای کلهرود در سال‌های اخیر پرداخت و تصریح کرد: در سه سال گذشته بیش از هشت کیلومتر از شبکه روستایی کلهرود اصلاح و بازسازی شد چرا که قطر شبکه توزیع آب روستای کلهرود ۵۰ میلیمتر بود که موجب رسوب گیری جدار شبکه و به دنبال آن افت فشار آب می‌شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای کلهرود قطر لوله‌ها به ۹۰، ۱۱۰ و ۱۶۰ میلیمتر افزایش یافت که به صورت ثقلی آب از شبکه به مخزن منتقل می‌شود و آب شرب روستای کلهرود از یک رشته قنات با دبی سه لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.

کد خبر 6097898

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی