Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهران مدیری، که اجرای برنامه «دورهمی» را برعهده داشت، طی توضیحاتی گفت: همان طور که قول داده بودیم، به‌زودی حراج موزه دورهمی برگزار می‌شود و تمام اقلام این موزه صرف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خواهد شد. از کسانی که در کار اقتصادی هستند دعوت و خواهش می‌کنم که در این حراج حضور داشته و در این امر خیر شریک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، فروش اقلام در موزه «دورهمی»، جمعه (۲۵ آبان) همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام قبلی قرار است عواید فروش موزه «دورهمی» به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یابد.

حجم ویدئو: 2.86M | زمان ویدئو: 00:00:53 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهران مدیری قیمت دورهمی عکس های مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم

نازنین کتابچی، تهیه‌کننده ویژه برنامه «بهار بازار» رادیو اقتصاد درباره این برنامه که با هدف تحلیل بازار برای فعالان اقتصادی روانه آنتن می‌شود، گفت: ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» از ۲۹ اسفند تا ۱۱ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر روی موج رادیو اقتصاد می‌رود. سعی کردیم مروری بر بازارهای مختلف نظیر بازار خودرو، بازار سرمایه، بازار مسکن، بازار سکه و طلا و ... در طول سال ۱۴۰۲ داشته باشیم و شمای کلی به فعالان اقتصادی بدهیم، تا بدانند چه اتفاقاتی در بازار افتاد و تحلیل درستی از آنچه گذشت داشته باشند.

کتابچی درباره بخش‌های دیگر این ویژه برنامه توضیح داد: ما بخشی به نام «آینده پژوهی» داریم، که تحلیل می‌کنیم بخش‌های مختلف بازار در سال آینده چطور پیش می‌روند و سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی چطور می‌توانند برای سال آینده برنامه‌ریزی کنند. البته برنامه حال و هوای نوروزی خودش را دارد. در بخش دیگر «بهار بازار» درباره شعار سالِ گذشته و سال جدید با مسئولان ارشد نظام گفت‌‌وگو می‌کنیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که تحلیل نوسانات بازار بدون جانبداری از دولت سیزدهم منعکس خواهد شد؟ گفت: قطعاً. از آنجایی که رادیو اقتصاد رسانه تخصصی است، بر این اساس تولید محتوای علمی و تخصصی برای فعالان اقتصادی داریم. اگر نخواهیم تحلیل واقعی از بازار داشته باشیم، نمی‌توانیم بازخورد مناسب از سوی مخاطبین دریافت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • اقلام مورد نیاز برای کمک به سیل‌زدگان چابهار و محرومان کرمان
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • سال آینده زمان برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود
  • جلسه نهم حراج سکه طلا، ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد