Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار مجید شجاع روز پنجشنبه در این نشست با بیان اینکه دنیا شاهد نگرش جدیدی از رسانه ها است گفت: وضعیت امروز جوامع، شهروند رسانه ای شده است و شهروندان هر کدام نقش تعیین کننده ای در پخش اخبار دارند.
وی افزود: برای شفاف سازی در اطلاعات مربوط به نیروی انتظامی و اطلاع رسانی ظریف نیازمند تعامل بیش از پیش رسانه با پلیس هستیم که در هیات اندیشه ورز به خوبی می توان به این خروجی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز باید جلوی برخی بی ملاحظه گری ها را در بعضی رسانه ها گرفت زیرا چنین رفتارهایی موجب ضربه به جامعه می شود.
وی گفت: هیات اندیشه ورز به صورت فصلی و ماهیانه بنا به نیاز استان در فضای علمی و تخصصی برگزار شود تا اطلاع رسانی منسجم و تخصصی را در استان شاهد باشیم.
سردار شجاع افزود: نیروی انتظامی طبق بیانات مقام معظم رهبری وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد اما اطلاع رسانی حوزه پلیس باید به گونه ای باشد که احساس امنیت از وجود امنیت پیشی نگیرد.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی جدای از وظایف سازمانی به جد در موضوعات اجتماعی نظیر اعتیاد و فضای سایبری فعال است که طبق آمار هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران در زمینه پیشگیری از اعتیاد ورود نکرده است.
وی با بیان این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند الگوی ایرانی اسلامی باید در جامعه تعریف شود گفت: تا این مهم در همه حوزه ها پیاده سازی نشود بدون شک با مشکل مواجه خواهیم بود.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی فعالیت در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در مسیر الگوی ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز پلیس فتا در دانشگاه ها و مدارس فعال است به طوری که در 6 ماه اول امسال 70 درصد اقدامات در این حوزه افزایشی بوده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 24 عابر پیاده در استان بر اثر حوادث ترافیکی فوت کردند افزود: فرهنگ سازی در حوزه ترافیک نقش تاثیرگذاری در کاهش این حوادث دارد و رسانه ها باید با قوت وارد عمل شوند.
نحوه تعامل پلیس و رسانه، اعتماد عمومی، شفاف سازی و انتشار به هنگام واقعیات برای جلوگیری از سوء استفاده رسانه های معاند، همگرایی پلیس و رسانه، تولید محتوای علمی و تخصصی و اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در راستای آگاهی بخشی و امیدبخشی به جامعه توسط مدیران رسانه ها مطرح شد.
3215*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب های اجتماعی اعتیاد جامعه خراسان جنوبی مقام معظم رهبری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برای حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در این نمایشگاه در زمینه زنجیره‌های دو محصول زرشک و گوهر سنگ فعالیت کرد تا پتانسیل‌های خراسان جنوبی در این زمینه به خوبی معرفی شود.

جعفری ادامه داد: حوزه سوم فعالیت‌های خراسان جنوبی در این نمایشگاه بحث فرصت‌های سرمایه گذاری داخل استان بود.

وی افزود: ظرفیت‌های بازار پسندی خارجی خود را شناسایی کنیم و به عبارت دیگر اگر می‌خواهیم بازار صادراتی خوبی داشته باشیم باید دانش بنیان را در تولید محصولات خود دخیل کرده و با توجه به ذائقه جهانی بسته بندی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف سرمایه گذاری در حوزه گوهر سنگ منطقه ویژه اقتصادی استان است.

جعفری ادامه داد: باید با دانش‌بنیان کردن تولید، سهم صادراتی خود را در حوزه گوهر سنگ و زرشک افزایش می‌دهیم.

وی افزود: ۱۱۰ مذاکره تجاری بین بخش‌های دولتی و خصوصی، خصوصی و خصوصی و دولتی و دولتی در غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین ۲۱ هیئت تجاری خارجی از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند که این هیئت‌ها از کشورهایی چون چین، ارمنستان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، ازبکستان، عراق و… بودند.

جعفری ادامه داد: ۵۵ درصد هیئت‌های تجاری بازدید کننده در حوزه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی، ۲۵ درصد در زمینه گوهر سنگ‌ها و مابقی نیز در سایر زمینه‌ها درخواست‌هایی داشتند.

وی افزود: در مجموع اتفاقات بسیار خوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین هفت تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف در غرفه خراسان جنوبی امضا شد که یکی از مهمترین آنان در حوزه گوهر سنگ با وزارت صمت بود.

جعفری یادآور شد: نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گروه‌های تجاری بسیار خوبی را به غرفه استان دعوت کرد و سرکار خانم ابراهیمی در این زمینه پرتوان ظاهر شدند.

کد خبر 6096791

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب