Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:42:11 GMT

عبور بیش از 470 هزار زائر مرزهای خوزستان تاکنون

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۵۴۵۲

عبور بیش از 470 هزار زائر مرزهای خوزستان تاکنون

استاندار خوزستان گفت: تاکنون بیش از 470 هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کرده اند.

‌به گزارش ایسنا‌، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع برق در شلمچه اظهار کرد: مساله قطعی سیستم برق که امروز از سمت کشور عراق پیش آمد، جزیی بود که به سرعت این مشکل رفع و برق مجددا در مدار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عبور تاکنون بیش از 470 هزار زائر اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: از مجموع این زائران، تاکنون بیش از 350 هزار زائر از مرز شلمچه عبور کرده اند که از این تعداد بیش از 50 هزار نفر زائر اتباع خارجی بوده اند.

شریعتی گفت: طی دو روز گذشته و اکنون عبور زوار شدت گرفته و به اوج رسیده است. زائران در حال عبور از مرزها هستند و ما نیز جهت پذیرایی روزانه 100هزار زائر در مرزهای خوزستان آمادگی داریم.

وی افزود: امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم شده و مشکل خاصی برای تردد زوار نیز وجود ندارد. برای بازگشت نیز تمام تمهیدات و پیش بینی های لازم در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برخی مواکب مکلف شده اند که تا پایان ماه صفر به زائرین اربعین حسینی  خدمات ارائه دهند تا مشکل خاصی نداشته باشند. حتی برخی مواکب تعیین شده که در شب از ساعت 20 تا 10 صبح تقسیم به زوار خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: برنامه ریزی بسیار منظمی در مرزهای شلمچه و چذابه انجامشده تا زوار با کمترین دغدغه این سفر معنوی و راهپیمایی عظیم را انجام دهند.

شریعتی با اشاره به مشکل به وجود آمده برای زواری که پس از ورود به عراق با نبود وسائط نقلیه مواجه می شوند، خاطرنشان کرد: دستورات لازم به راهداری و فرماندار ویژه خرمشهر برای تامین خودرو در آنسوی مرز شلمچه برای تردد زائرین صادر و اکنون چند اتوبوس نیز برای تردد زائرین فراهم شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

به گزارش خبرگزاری مهر، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائر با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از (۳ ا ردیبهشت) سال جاری آغاز شده و تا (۱۳ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088519 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه