Web Analytics Made Easy - Statcounter



برنامه نود برای دومین هفته متوالی از تلویزیون پخش نشد تا ابعاد جدیدی از اختلاف فردوسی پور و مدیران شبکه سه نمایان شود.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که قرار بود برنامه ۹۰ بعد از یک هفته غیبت، دوشنبه شب این هفته دوباره روی آنتن برود و حتی سؤال پیامکی این برنامه هم در کانال‌های مختلف ورزشی منتشر شده بود، اما حدود ساعت ۲۱ دوشنبه شب به طور رسمی اعلام شد این برنامه برای دومین هفته متوالی پخش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله در کنداکتور شبکه سوم سیما هم تغییراتی صورت گرفت و سریال دلدادگان از ساعت ۲۲:۲۰ پخش شد و از ساعت ۲۳:۱۵ هم برنامه مخاطب خاص روی آنتن رفت.

این اتفاقات در حالی رخ داد که عادل و تیمش از ظهر دوشنبه مشغول ساخت قسمت‌های مختلف برنامه ۹۰ بودند تا بعد از یک هفته غیبت، با دست پر برگردند. مصاحبه از ملی‌پوشان فوتبال بعد از بازی با بولیوی، گزارش ویژه از اردوی پرسپولیس قبل از بازی برگشت با السد، آیتم ویژه‌ای از مرحوم بهرام شفیع از اولین روز اجرا در برنامه ورزش و مردم تا آخرین اجرا در این برنامه و... قسمت‌های مختلفی بودند که فردوسی‌پور آن‌ها را آماده پخش کرده بود و قصد داشت برنامه سه ساعته‌ای را روی آنتن ببرد.

اما پشت پرده عدم پخش این برنامه برای دومین هفته متوالی چه بوده است؟ اخبار تأیید نشده حاکی از تنبیه عادل فردوسی‌پور توسط مدیران شبکه است! روابط عمومی شبکه ۳ در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ بعد از اینکه هفته گذشته این برنامه پخش نشد و همچنین به دلیل استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه‌های خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه ۹۰ برای دومین هفته متوالی هم پخش نخواهد شد!

این ادعا در حالی مطرح شد که در یک هفته گذشته هیچ مصاحبه‌ای از عادل فردوسی‌پور و دیگر همکارانش در برنامه ۹۰ در رسانه‌ها دیده نشد و مشخص نیست منظور مدیران شبکه ۳ از رفتار خلاف عرف عادل چیست! ماجرا از این قرار است که هفته گذشته کنداکتور شبکه ورزش خالی بود و عادل توقع داشت به جای پخش دیدار انگلیس و اسپانیا از شبکه سوم سیما، این مسابقه از شبکه ورزش پخش می‌شد و برنامه ۹۰ هم طبق روال معمول روی آنتن می‌رفت. ولی این اتفاق نیفتاد و بازی فوتبال از شبکه سوم پخش شد تا اعتراض و ناراحتی عادل را به همراه داشته باشد. البته مسئولان ورزش شبکه سوم سیما مدعی هستند به عادل گفته بودند برنامه ۹۰ را می‌تواند از ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد و بعد از پخش بازی انگلیس و اسپانیا روی آنتن ببرد که به گفته آنها، فردوسی‌پور با این پیشنهاد مخالفت کرده بود! هرچند دوستان و نزدیکان عادل تأکید می‌کنند او حاضر بوده برنامه را با تأخیر و با پیشنهاد جدید مسئولان هم روی آنتن ببرد ولی لحظاتی قبل از پخش بازی فوتبال، کنداکتور شبکه سوم سیما دوباره تغییر کرده و بعد از فوتبال، برنامه دیگری جایگزین ۹۰ شده بود!

مدیران شبکه سوم سیما در طول هفته از عادل می‌خواهند با انجام مصاحبه‌ای با روابط عمومی این شبکه درخصوص اتفاقات هفته گذشته و عدم پخش برنامه ۹۰ بگوید این اتفاق عادی بوده و مشکل خاصی میان آن‌ها رخ نداده است که این پیشنهاد مورد قبول فردوسی‌پور قرار نمی‌گیرد و او تا صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه راضی به مصاحبه در این خصوص نمی‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا ساعت ۲۱ کنداکتور شبکه سوم سیما تغییر کند و برنامه ۹۰ از پخش این شبکه حذف شود. عادل بعد از اینکه متوجه می‌شود برای دومین هفته نمی‌تواند برنامه اش را روی آنتن ببرد، به همکارانش که از صبح در حال تولید قسمت‌های مختلف این برنامه بودند خسته نباشید می‌گوید و البته تأکید می‌کند، چون دوشنبه آینده تقارن دارد با شب اربعین، قطعاً برای سومین هفته متوالی برنامه پخش نخواهد شد و بعد از آن به سرعت راهی منزلش شد. او دیروز ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ درست در لحظاتی که خبر عدم گزارشش در بازی پرسپولیس و السد در فضای مجازی در حال پخش شدن بود، در دانشگاه صنعتی شریف کلاس زبان تخصصی صنایع داشت و با چهره‌ای خندان به تدریس مشغول بود و هیچ آثاری از ناراحتی در چهره اش دیده نمی‌شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت

در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال تیم‌های شهید شاملی، زغال‌سنگ، صنعت مس، فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ برگزار شد که تیم‌های شهید شاملی، زغال‌سنگ، صنعت مس، فولادوند مبارکه سپاهان و آلومینیوم موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود؛ در این رقابت نزدیک گیتی‌پسند بازی را از ابتدا در دست گرفت، اما از اواخر نیمه نخست نیروی زمینی شهید شاملی موفق شد از حریف‌ش پیش بیفتد.

در نیمه دوم این دیدار، بازی نزدیک و حساس‌تر پیش رفت، اما در نهایت نیروی زمینی شهید شاملی بود که موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران

در دیگر دیدار این هفته زغال‌سنگ طبس میزبان نفت‌وگاز گچساران بود؛ این بازی از ابتدا نزدیک و پایاپای پیش رفت و در نهایت هر دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم این بازی زغال‌سنگ موفق شد عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و بازی را در دست گیرد تا در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ پیروز میدان شود و دو امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کند.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر صنعت مس کرمان میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود؛ مس از ابتدا بازی مالکانه‌ای را آغاز کرد و نتیجه بازی را با اختلاف پیش برد و در نهایت موفق شد پیروز نیمه نخست راهی رختکن شود.

در نیمه دوم این دیدار روند بازی مالکانه صنعت مس تغییر نکرد و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز موفق به کم کردن اختلاف نشد و در نهایت مغلوب تیم مس شد.

پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان بود؛ پیروزی در نیمه نخست این دیدار را سپاهان نوین با بازی قدرتمند مقابل این تیم از آن خود کرد و راهی رختکن شد.

در نیمه دوم این دیدار اما شاگردان رحیمی‌زاده موفق به حفظ نتیجه و اختلاف با حریف نشدند و در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت دادند.

فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود؛ رقابت نزدیکی را از سوی هر دو تیم در نیمه نخست شاهد بودیم، اما در نهایت تیم سپاهان موفق شد بر حریف خود غلبه کند و پیروز نیمه نخست راهی رختکن شود.

در نیمه دوم این دیدار طلایی‌پوشان اصفهان اختلاف را با رقیب بیشتر کردند و در نهایت پیروز میدان شدند.

پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود؛ در نیمه نخست این دیدار پرواز اصفهان موفق شد عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و دقایقی از حریف پیش باشد، اما در نهایت هر دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم اما علی‌رغم بازی نزدیک و پایاپایی که از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، تیم آلومینیوم موفق شد با اختلاف دو گل پیروز میدان شود.

نتایج کامل هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان ۲۶ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۷ زغال‌سنگ طبس ۲۹ - نفت‌وگاز گچساران ۲۴ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۶ - صنعت مس کرمان ۳۳ پیکان خراسان ۲۴ - فولاد سپاهان نوین ۲۴ فرازبام خائیز دهدشت ۲۲ - فولاد مبارکه سپاهان ۳۰ پرواز هوانیروز اصفهان ۲۴ - آلومینیوم اراک ۲۶
جدول هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 751213

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • (ویدئو) نظر جالب مدیر سابق شبکه سه درباره عادل فردوسی‌پور و علی فروغی
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک