Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دو پیشکسوت استقلال تجلیل می شود.

طرفداری- پیش از آغاز دیدار استقلال و سپاهان از دو پیشکسوت این باشگاه تجلیل خواهد شد.

به گزارش فارس، روز جمعه و پیش از دیدار استقلال و سپاهان مهدی کشاورز به نمایندگی از کمیته پیشکسوتان استقلال از فلاحت زاده و عنایتی تجلیل خواهد کرد. کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در بازی های خانگی این تیم در هر بازی از دو پیشکسوت این باشگاه تجلیل به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار استقلال و سپاهان ساعت ۱۶:۴۵ فردا برگزار می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال در بازی با شمس آذر قزوین که روز جمعه برگزار شد، بعد از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد به کمیته انضباطی بابت جریمه سید حسین حسینی علیه رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا کمیته اخلاق امروز در خبری اعلام کند این بازیکن اسبق آبی ها به این کمیته دعوت شده است. البته طبق آخرین پیگیری که خبرنگار آنا انجام داده کمیته اخلاق طبق آیین نامه و با توجه به اینکه صادقی فعلا سمتی در باشگاه ها ندارد نمی تواند حکمی برای او صادر کند و در نهایت این امکان را دارد که به دادگاه او را معرفی کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی بابت صحبت هایش شکایت کرده و البته در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ چرا باید یک پیشکسوت فوتبال در روز مسابقه کنار خط زمین باشد؟

طبق آیین نامه فقط اعضای تیم و عوامل اجرایی مسابقه می توانند کنار زمین باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال