Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - فرماندار تالش گفت: 35 واحد سردخانه با 90 هزار تن ظرفيت نگهداري کيوي در اين شهرستان آماده است و باغداران در اين خصوص مشکلي نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا سيد عيسي مهدوي روز پنجشنبه در بازديد از چند سردخانه نگهداري ميوه در تالش افزود: بخش کشاورزي در اقتصاد اين شهرستان اهميت زيادي دارد و بهره برداران و کشاورزان از قشرهاي زحمتکش و فعال مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير جهاد کشاورزي تالش نيز در اين بازديد گفت: چهار هزار و 500 بهره بردار در اين شهرستان در سطح سه هزار هکتار به کشت کيوي اقدام مي کنند و پيش بيني مي شود 90 تا 110 تن محصول برداشت شود.
سيد علي موسوي افزود: باغ هاي کيوي تالش براي حدود هفت هزار و 500 نفر شغل ايجاد کرده و در 27 هزار هکتار اراضي کشاورزي تالش، 30 هزار بهره بردار به کشت و زرع مشغول هستند.
در سال هاي اخير بسياري از برنجکاران استان گيلان به علت رنج کشت و برداشت برنج و مقرون به صرفه بودن توليد کيوي، شاليزارهاي خود را به باغ کيوي تبديل کرده اند و شهرستان تالش نيز از باغ هاي گسترده اين ميوه برخوردار است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در 110 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند